Newsy

Gwiazdy pojawiły się na premierze Volvo XC90

2015-02-18  |  06:50
Mówi:Urszula Dudziak, wokalistka

Ewa Gawryluk, aktorka

Waldemar Błaszczyk, aktor

  • MP4
  • Volvo to jedna z najchętniej wybieranych przez polskie gwiazdy marek samochodów. Do jej sympatyków należą m.in. Małgorzata Kożuchowska, Tomasz Karolak, Piotr Adamczyk, Urszula Dudziak i Ewa Gawryluk. Większość z nich ceni szwedzkie auto za bezpieczeństwo i komfort jazdy. Najnowszy model Volvo XC90 zachwycił polskich artystów także nowoczesnym i eleganckim designem. 

    Nowy model Volvo XC90 to luksusowy, siedmiomiejscowy SUV, wyposażony w szereg innowacyjnych systemów bezpieczeństwa, a przy tym odznaczający się eleganckim designem. Na jego warszawskiej premierze w Hali EXPO XXI pojawiło się wielu sympatyków Volvo, m.in. Urszula Dudziak, Ewa Gawryluk i Waldemar Błaszczyk. Gwiazdy zachwyciły się nowym modelem samochodu.

    Urszula Dudziak przyznaje, że szwedzkiej marce jest wierna już od lat 60. Wtedy jeździła Volvo Amazonem i sportowym Volvo P1800, którym poruszał się Simon Templar w kultowym serialu „Święty”.

    – Święta nie jestem, ale Volvo to po prostu marka, która była, jest i będzie jedną z najlepszych, jeżeli nie najlepsza na świecie, bo ma wszystko. Ma elegancję, bezpieczeństwo i jest praktyczna w użyciu. Bałam się, że ten najnowszy model będzie tak skomplikowany, że trudno go będzie rozgryźć. Ale okazuje się, że nie. Wygląda zjawiskowo, polecam – mówi Urszula Dudziak w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

    Ewa Gawryluk zaczęła się interesować samochodami odkąd uzyskała prawo jazdy. Marka Volvo zawsze kojarzyła się jej przede wszystkim z bezpieczeństwem i ze związanymi z poruszaniem się innowacjami, które często wprowadza na rynek właśnie szwedzki koncern samochodowy. Aktorka wielokrotnie podkreślała w wywiadach, że nie zgadza się z poglądem, że dla kobiet idealne są małe samochody. Ona sama preferuje duże auta, które zapewnią bezpieczeństwo jej i jej rodzinie.

    – Tak jest cała Szwecja, która jako pierwsza wprowadzała wszelkie innowacje w zakresie poruszania się, czyli dotyczące nawierzchni czy zabezpieczeń, i taka też jest właśnie szwedzka marka Volvo, która chyba jako pierwsza stosowała najbezpieczniejsze rozwiązania w swoich autach, mówię o tych dotyczące życia i zdrowia użytkowników. Nadal tę markę z tym kojarzę – mówi Ewa Gawryluk.

    W nowym modelu Volvo XC90 wprowadzono najnowsze rozwiązania technologiczne i standardy bezpieczeństwa, m.in. zmodyfikowany system City Safety  połączenie kamery i radaru, które razem monitorują otoczenie auta i pomagają uniknąć wypadku czy kolizji. Ewa Gawryluk docenia jednak nie tylko jego walory techniczne, lecz także design. Jej zdaniem uwagę zwraca unowocześnione nadwozie oraz możliwość dobrania własnych zestawów stylizacyjnych.

    – To, co się rzuca w oczy, to elegancja. Myślę, że to jest bardzo elegancki samochód. SUV zawsze będzie się kojarzy z takim roboczym samochodem, a tutaj zadbano o szczegóły. Mnie bardzo podobają się przednie światła i gałka biegów z kryształkiem – mówi Ewa Gawryluk.

    Waldemar Błaszczyk, podobnie jak żona, kojarzy markę Volvo przede wszystkim z bezpieczeństwem. W nowym modelu docenia takie walory techniczne jak silnik i napęd. Nowy model XC90 oferuje trzy podstawowe opcje napędowe, silniki diesla, benzynowe i hybrydowe. Aktor zwraca także uwagę na elegancki design czy udogodnienia, takie jak deska rozdzielcza, która umożliwia kobietom położenie torebki w jej przedniej części, oraz przypominający tablet ekran dotykowy, który sprawia, że obsługa samochodu jest bardzo prosta. 

    – To, co od razu rzuca się w oczy, to fotele, to jak są wyprofilowane, sposób przeszyć czy rozmieszczenia skóry, bardzo ładnie to wygląda. Do tego duży ekran dotykowy w centralnej części deski rozdzielczej, a człowiek coraz starszy, wzrok coraz gorszy, więc fajnie, że to jest duże i można z tego spokojnie korzystać. Fajnym pomysłem są zegary, bo w miejscu zegarów tradycyjnych jest ekran LED, na który można wszystko dowolnie konfigurować, wygląda to bardzo imponująco mówi Waldemar Błaszczyk.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Handel

    Firma

    Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

    Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

    Media

    Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

    Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.