Mówi: | Joanna Horodyńska |
Funkcja: | stylistka |
Joanna Horodyńska: W makijażu stawiam na brwi. Chcę, żeby to był mój znak rozpoznawczy
Makijaż brwi pozwala na totalną zabawę i przekraczanie granic – twierdzi stylistka. We własnym makijażu stawia na brwi mocne, kontrastujące z jasnym kolorem włosów i karnacji. W tym sezonie zamierza jednak uspokoić nieco charakterystyczny dla niej makijaż brwi i wypróbować oryginalne, intensywne pomadki do ust.
Joanna Horodyńska znana jest z zamiłowania do odważnych, niekiedy nawet kontrowersyjnych stylizacji, w makijażu unika natomiast nadmiernych szaleństw. W przeciwieństwie do większości kobiet nie akcentuje ust, lecz oko. Stawia przede wszystkim na brwi – mocne, kontrastujące z jasnym kolorem włosów i karnacji.
– To jest coś, na co stawiam, był to trend zeszłego sezonu, natomiast ja go jednak przenoszę na ten sezon – mówi stylistka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Gwiazda mocno eksperymentowała ze stylizacją brwi m.in. poprzez ich rozjaśnianie. Doszła jednak do wniosku, że tego rodzaju makijaż nie jest dla niej odpowiedni, niepotrzebnie dodaje jej bowiem lat. Obecnie, po wielu próbach, jest przekonana, że trafiła na najlepszą dla siebie metodę stylizacji, dzięki której brwi stały się jej znakiem rozpoznawczym.
– Szukałam punktu zaczepienia, czegoś takiego, że ktoś powie: o, brwi jak Joanna Horodyńska. Może to głupio brzmi, ale idea jest taka, że ktoś maluje usta na taki kolor, jest z tego powodu charakterystyczny, a ja właśnie chciałam postawić na te brwi – mówi Joanna Horodyńska.
Zdaniem gospodyni programu „Gwiazdy na dywaniku” mocne brwi stanowią intrygujący detal w jej makijażu i dobrze komponują się z tak lubianymi przez nią odważnymi stylizacjami.
– Nie ma tu koloru, jest tylko grafika, więc można postawić na totalną zabawę, jeśli chodzi o stylizację, przekraczanie pewnych granic – mówi Joanna Horodyńska.
Ulubionym kosmetykiem gwiazdy jest kredka, którą samodzielnie może nadać brwiom pożądany kształt i kolor. W tym sezonie zamierza wypróbować jednak również pomadki do ust – przekonały ją do tego nowoczesne technologie, dzięki którym szminki mają przedłużoną trwałość i makijaż nie wymaga częstych poprawek. Zazwyczaj stylistka unika koloru na ustach, tym razem zamierza jednak przetestować modne wiosenne barwy pomadek.
– Jakieś dziwne odcienie różu, dziwne odcienie pomarańczy, coś, co nie jest dokładne i łatwe do nazwania, tylko trzeba się chwilę nad tym kolorem zastanowić, ale wtedy odrobinę uspokoję brwi – mówi Joanna Horodyńska.
Trendy makijażowe na nadchodzący sezon zostały zaprezentowane podczas tegorocznej edycji Sephora Trend Report. Wśród gwiazd, które pojawiły się na prezentacji tegorocznych trendów, była m.in. Joanna Horodyńska, Katarzyna Zielińska, Weronika Rosati i Maja Sablewska.
Czytaj także
- 2025-01-24: Adam Kszczot: Moja żona została mistrzynią świata w makijażu permanentnym. Trochę się też do tego przyczyniłem
- 2025-01-28: Joanna Kurowska: Aktorstwo to jest niesprawiedliwy zawód. Jesteśmy ciągle oceniani, a nie mamy żadnego wsparcia
- 2025-01-20: Joanna Kurowska: W tym kraju aktorzy są na końcu przewodu pokarmowego. Nikt nas nie broni, nie mamy związków zawodowych jak w USA
- 2024-11-29: Joanna Kurowska: Okres świąteczny daje ludziom poczucie bezpieczeństwa i jest takim powrotem do dzieciństwa. Nie czepiam się tego, że ktoś dekoruje swój dom już w listopadzie
- 2025-01-10: Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani
- 2024-12-09: Joanna Kurowska: Lekarz w Stanach Zjednoczonych to jest ktoś, kto ma dom z basenem i jest milionerem. Medycy w Polsce muszą pracować na 13 etatów
- 2024-08-23: Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga
- 2024-06-07: Joanna Przetakiewicz: Jestem za otwarciem sklepów w niedzielę. To duże ułatwienie dla pracujących matek
- 2024-08-08: Joanna Przetakiewicz: Klienci nie odchodzą od fast fashion i co roku rynek wielkich sieciówek bardzo rośnie. Niestety cierpi na tym nasza planeta
- 2024-04-25: Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.