Newsy

Julia Kamińska: To trudne godzić tyle profesji. Ale jestem dumna, że na premierę mogę przygotować się w swoim własnym salonie

2019-08-29  |  06:13

Aktorka ma swoje ulubione rytuały pielęgnacyjne i stara się regularnie odwiedzać salony urody, w których specjaliści potrafią w kilka godzin zadbać o jej wygląd i dobre samopoczucie. Szczególnie lubi masaże i drenaż limfatyczny, bo dzięki temu zabiegowi jej sylwetka wygląda smukło. Przed wielkim wyjściem obowiązkowo korzysta również z usług stylisty fryzur, kosmetyczki, wizażystki i manicurzystki.

– Mój tuning polega na tym, że odwiedzam zaprzyjaźnione miejsca, które mam sprawdzone od lat, gdzie pracują wspaniali ludzie, wspaniali specjaliści. Ważne jest dla mnie to, żeby mieć te sprawdzone miejsca, gdzie mogę pójść, troszeczkę się zrelaksować i poczuć się pewniej przed takim wydarzeniem, jakim jest na przykład premiera – mówi agencji Newseria Julia Kamińska.

Zabiegi, które poleca aktorka nie tylko relaksują i odprężają, ale także wpływają na poprawę jakości skóry, odżywiają ją i ujędrniają.

– Na przykład są takie specjalne bandaże, które tak naprawdę poprawiają wygląd naszej skóry i tam przy okazji maszyna drenująca. To w sumie taki masaż, drenaż limfatyczny i przy okazji tych składników odżywczych udaje się faktycznie nieco wysmuklić przed ważnym wydarzeniem. I bardzo, bardzo to lubię i wszystkie moje koleżanki tam chodzą, to jest genialne miejsce. Oprócz tego, najlepiej jak jest czas, żeby zrobić paznokcie, make-up, włosy i czuć się po prostu dobrze, ale to jednak zawsze jest stresujące – mówi Julia Kamińska.

Kamińska podkreśla, że lubi o siebie zadbać, bo to gwarantuje jej lepsze samopoczucie i większą pewność siebie. Poza tym, ze względu na to, że jest osobą publiczną, musi dobrze wyglądać chociażby na czerwonym dywanie. Zdradza jednak, że mało komfortowo czuje się w szpilkach.

– Tak na co dzień w ogóle nie noszę butów na wysokim obcasie, bo po prostu jest mi niewygodnie, to musi być naprawdę super wyjątkowa okazja, żeby to zrobić. Ale czuję się wtedy po prostu z jednej strony pewniej, z drugiej strony mnie to trochę stresuje, więc nie wiem, jeszcze muszę pomyśleć, jakie mam zdanie na ten temat – mówi Julia Kamińska.

Oprócz talentu aktorskiego i artystycznej duszy Kamińska ma również smykałkę do biznesu. Z powodzeniem prowadzi w Warszawie salon urody  „Spiękniej”.

– To jest trudne, godzić tyle profesji ze sobą. Natomiast to często jest tak, że im więcej mamy obowiązków, tym bardziej to wymaga na nas pewnego rodzaju uporządkowania. Więc po prostu nie miałam wyjścia, wymyśliłam sobie salon, no i już jakoś dwa lata to leci. Nie bywa łatwo, ale to jest też ogromna satysfakcja z tego, że to działa i że jest tam tak pięknie i że mogę tam pójść i się przygotować właśnie na premierę w swoim własnym salonie. Jestem z tego niezwykle dumna – mówi Julia Kamińska.

Aktorka ma szczelnie wypełniony kalendarz zawodowy, ale w swoim napiętym grafiku zawsze stara się też znaleźć czas na odpoczynek. Wkrótce wyjeżdża na zasłużony urlop.

–  Od 5 września nie ma mnie, wylatuję na dosyć długi czas, jeszcze nie mam pojęcia gdzie, ale to będzie ten moment, kiedy odpocznę. Mam nadzieję, że nic mnie nie zaskoczy – mówi Julia Kamińska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.