Newsy

Julia Wieniawa: nagrywamy z Antkiem krótkie filmiki, które uwieczniają w sposób zabawny naszą szaloną miłość

2017-10-31  |  06:52

Gwiazda traktuje media społecznościowe jako formę promocji, komunikacji z fanami oraz zabawę. Nie boi się opowiadać o swoim związku, zazwyczaj robi to jednak w formie żartu, nagrywając zabawne filmiki ze swoim partnerem Antonim Królikowskim. 

Julia Wieniawa jest bardzo aktywną użytkowniczką mediów społecznościowych. Polubiła zwłaszcza Instagram, na którym ma blisko pół miliona fanów. Gwiazda twierdzi, że serwisu tego nie traktuje wyłącznie jako środka autopromocji artystycznej, lecz także jako rozrywkę. Regularnie publikuje zdjęcia pokazujące zarówno jej życie zawodowe, jak i prywatne.

– Instagram jest i do zabawy, i do przekazywania informacji, do komunikacji z fanami, bardzo lubię Instagram mówi Julia Wieniawa agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Aktorka nie ma oporów przed publikowaniem zdjęć ukazujących chwile, które spędza z ukochanym mężczyzną. Razem z Antonim Królikowskim wymyślili nawet zabawę, która zyskała im sympatię fanów. Na Instagramie aktorska para publikuje krótkie filmiki opatrzone hasztagiem #smartlove.

– Z Antkiem wymyśliliśmy smart love – to krótki filmik, który uwiecznia w sposób zabawny naszą zabawną, szaloną miłość. Robimy sobie różne żarciki na Instagramie Antka – mówi Julia Wieniawa.

Gwiazda dobrze wykorzystuje rozgłos wokół jej osoby i nie narzeka na brak propozycji zawodowych. Od 2012 roku wciela się w rolę Pauli w popularnym serialu „Rodzinka.pl”, gra ponadto w dwóch filmach fabularnych, które na ekrany polskich kin wejdą w 2018 roku. Zapewnia jednak, że mimo wielu obowiązków zawodowych zawsze znajduje czas dla swego partnera.

– Nie mijamy się, on też dużo pracuje, ale udaje nam się normalnie spędzać czas jak prawdziwa para, więc z tym nie ma problemu mówi Julia Wieniawa.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.