Newsy

Julia Wieniawa: nagrywamy z Antkiem krótkie filmiki, które uwieczniają w sposób zabawny naszą szaloną miłość

2017-10-31  |  06:52

Gwiazda traktuje media społecznościowe jako formę promocji, komunikacji z fanami oraz zabawę. Nie boi się opowiadać o swoim związku, zazwyczaj robi to jednak w formie żartu, nagrywając zabawne filmiki ze swoim partnerem Antonim Królikowskim. 

Julia Wieniawa jest bardzo aktywną użytkowniczką mediów społecznościowych. Polubiła zwłaszcza Instagram, na którym ma blisko pół miliona fanów. Gwiazda twierdzi, że serwisu tego nie traktuje wyłącznie jako środka autopromocji artystycznej, lecz także jako rozrywkę. Regularnie publikuje zdjęcia pokazujące zarówno jej życie zawodowe, jak i prywatne.

– Instagram jest i do zabawy, i do przekazywania informacji, do komunikacji z fanami, bardzo lubię Instagram mówi Julia Wieniawa agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Aktorka nie ma oporów przed publikowaniem zdjęć ukazujących chwile, które spędza z ukochanym mężczyzną. Razem z Antonim Królikowskim wymyślili nawet zabawę, która zyskała im sympatię fanów. Na Instagramie aktorska para publikuje krótkie filmiki opatrzone hasztagiem #smartlove.

– Z Antkiem wymyśliliśmy smart love – to krótki filmik, który uwiecznia w sposób zabawny naszą zabawną, szaloną miłość. Robimy sobie różne żarciki na Instagramie Antka – mówi Julia Wieniawa.

Gwiazda dobrze wykorzystuje rozgłos wokół jej osoby i nie narzeka na brak propozycji zawodowych. Od 2012 roku wciela się w rolę Pauli w popularnym serialu „Rodzinka.pl”, gra ponadto w dwóch filmach fabularnych, które na ekrany polskich kin wejdą w 2018 roku. Zapewnia jednak, że mimo wielu obowiązków zawodowych zawsze znajduje czas dla swego partnera.

– Nie mijamy się, on też dużo pracuje, ale udaje nam się normalnie spędzać czas jak prawdziwa para, więc z tym nie ma problemu mówi Julia Wieniawa.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.