Newsy

Julia Wróblewska: mój pierwszy pocałunek był jak scena z filmu

2017-02-23  |  06:55

Aktorka twierdzi, że jej pierwszy pocałunek był spontaniczny i romantyczny. Ze względu na okoliczności przypominał jej nawet scenę z filmu. Całowała się po raz pierwszy z kolegą, z którym wówczas flirtowała.

18-letnia Julia Wróblewska doskonale pamięta swój pierwszy pocałunek. Twierdzi, że był to dla niej cudowny i wyjątkowy moment w życiu. Doszło do niego w bardzo spontaniczny, ale niezwykle romantyczny sposób.

Wybraliśmy się na spacer do parku i po prostu zaczęliśmy się przekomarzać, gilgotać i nagle typowa scena filmu, lądujemy blisko siebie i poszło – mówi Julia Wróblewska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Aktorka twierdzi, że chłopak, który wówczas ją pocałował, całkowicie ją zaskoczył. Od pewnego czasu łączył ich wprawdzie drobny flirt, jednak nic więcej między nimi nie było.

Z chłopakiem, z którym się całowałam było tak, że całkowicie zaprzeczaliśmy, że my kiedykolwiek i nagle się stało – mówi Julia Wróblewska.

Pierwszy pocałunek młodej gwiazdy nie przerodził się w poważny związek. Chłopak, z którym całowała się w parku, obecnie jest tylko kolegą.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.