Newsy

Kamila Szczawińska: Uwielbiam nowości kosmetyczne. Szczególnie te do pielęgnacji twarzy i włosów

2018-10-16  |  06:32

Modelka przywiązuje dużą wagę do pielęgnacji włosów. Jej zdaniem uzyskanie ciekawej stylizacji jest niemożliwe, gdy włosy nie są zdrowe, dlatego regularnie stosuje kosmetyki zapewniające im dobrą kondycję. Ma swoje ulubione produkty z solą morską, chętnie testuje jednak sezonowe nowości. W poniedziałek pojawiła się w sieci Sephora na premierze kosmetyków do makijażu Anastasia Beverly Hills i do pielęgnacji włosów marki Christophe Robin.

Kamila Szczawińska ma swoje ulubione kosmetyki, zarówno do pielęgnacji, jak i do makijażu. Chętnie testuje jednak stale pojawiające się na polskim rynku nowości. Sięga zwłaszcza po produkty do pielęgnacji skóry twarzy oraz włosów, które poznaje w ramach dni otwartych zaprzyjaźnionej sieci perfumerii. Gwiazda nie ukrywa, że uwielbia wypróbowywać nowe szampony, maski i odżywki, dbałość o stan włosów jest bowiem ważnym elementem jej rytuałów pielęgnacyjnych.

– Marka Christophe Robin słynie z pielęgnacji. Produkty te mają bardzo dużo lawendy, rumianku, bardzo naturalnych składników i marka szczególną wagę przykłada do tego, żeby przygotować włosy do stylizacji – mówi Kamila Szczawińska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Modelka podkreśla, że uzyskanie pięknej stylizacji jest niemożliwe, gdy włosy nie są zdrowe i dobrze odżywione, dlatego chętnie sięga po produkty marki, która to zapewnia. W jej walizce od lat znajduje się miejsce na kosmetyki z solą morską marki Bumble and Bumble, które zabiera na każdy wyjazd lub event wymagający ułożonej fryzury. Gwiazda twierdzi, że jest fanką soli morskiej w sprayu oraz szamponu i odżywki, które również zawierają tę substancję.

– Używając tych produktów, nie muszę stosować już nic innego, bo włosy są przygotowane i wyglądają bardzo fajnie, świeżo, lekko i jeżeli nie mam jakiegoś wielkiego balu, wyjścia, to te produkty są wystarczające – mówi Kamila Szczawińska.

W makijażu gwiazda stawia na naturalność, stosuje więc niewielką ilość kosmetyków w neutralnych kolorach. Jest miłośniczką tuszu do rzęs oraz produktów do pielęgnacji i stylizacji brwi, m.in. żelu, który nawilża brwi i sprawia, że przez cały dzień utrzymują się w nadanym mu podczas robienia makijażu kształcie. Do ulubionych marek gwiazdy należy uwielbiana przez Amerykanki Anastasia Beverly Hills, która już wkrótce pojawi się także na polskim rynku kosmetycznym.

– Autorka tej marki zasłynęła z tego, że w latach 70. nie było na rynku dostępnych produktów do pielęgnacji brwi, do układania ich i ona, jako kobieta silna, niezależna, postanowiła zawalczyć o te produkty i najpierw wprowadziła właśnie produkt do pielęgnacji brwi, później paletę do konturowania – mówi Kamila Szczawińska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Gwiazdy

Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.