News powiązane z Sephora

2018-10-18 | 06:17
Uroda
Zosia Ślotała: Open door w perfumerii to dla mnie jak Dzień Dziecka. Uwielbiam testować nowe kosmetyki News powiązane z Sephora

Zosia Ślotała: Open door w perfumerii to dla mnie jak Dzień Dziecka. Uwielbiam testować nowe kosmetyki

Jestem lojalna wobec niektórych marek, ale lubię też próbować nowości – mówi stylistka. Nowe kosmetyki najczęściej poznaje podczas dni otwartych zaprzyjaźnionej perfumerii Sephora i czuje się wówczas jak dziecko w sklepie z zabawkami. Twierdzi, że im jest starsza, tym chętniej sięga po produkty o jak najbardziej naturalnym składzie.
więcej
2018-10-16 | 06:32
Uroda
Kamila Szczawińska: Uwielbiam nowości kosmetyczne. Szczególnie te do pielęgnacji twarzy i włosów

Kamila Szczawińska: Uwielbiam nowości kosmetyczne. Szczególnie te do pielęgnacji twarzy i włosów

Modelka przywiązuje dużą wagę do pielęgnacji włosów. Jej zdaniem uzyskanie ciekawej stylizacji jest niemożliwe, gdy włosy nie są zdrowe, dlatego regularnie stosuje kosmetyki zapewniające im dobrą kondycję. Ma swoje ulubione produkty z solą morską, chętnie testuje jednak sezonowe nowości. W poniedziałek pojawiła się w sieci Sephora na premierze kosmetyków do makijażu Anastasia Beverly Hills i do pielęgnacji włosów marki Christophe Robin.
więcej
2018-10-16 | 06:15
Uroda
Produkty kultowych marek Anastasia Beverly Hills i Christophe Robin są już dostępne w Polsce. Na premierze obecni byli twórcy marek

Produkty kultowych marek Anastasia Beverly Hills i Christophe Robin są już dostępne w Polsce. Na premierze obecni byli twórcy marek

Anastasia Beverly Hills to potęga wśród marek beauty. Znana jest przede wszystkim z wysokiej jakości kosmetyków do makijażu brwi, palet cieni oraz produktów do konturowania. Wszystkie zostały zaprojektowane tak, aby umiejętnie wymodelować twarz i podkreślić jej piękno. Z kolei marka Christophe Robin proponuje szeroką gamę produktów pielęgnacyjnych do włosów naturalnych lub po koloryzacji. Obie marki trafiły na półki sieci Sephora.
więcej
2017-07-04 | 06:30
Uroda
Kultowa marka wegańskich kosmetyków do makijażu Kat Von D od września w Polsce

Kultowa marka wegańskich kosmetyków do makijażu Kat Von D od września w Polsce

Fioletowe powieki i zielone usta – intensywne, niecodzienne kolory makijażu pozwalają na odważne wyrażanie własnego stylu i osobowości. Mocno napigmentowane kosmetyki do makijażu, zapewniające jego trwałość przez wiele godzin to znak rozpoznawczy amerykańskiej marki Kat Von D, która we wrześniu zadebiutuje w Polsce. Wszystkie jej produkty powstały na bazie wegańskiej formuły, nigdy nie są testowane na zwierzętach, a zamknięte są w opakowaniach inspirowanych stylistyką goth zaprojektowanych przez samą twórczynię marki Kat von D.
więcej
2016-09-15 | 06:30
Uroda
Monika Kwiecień z tytułem Make Up Master 2016. Nagrodą główną jest roczne stypendium we Francji

Monika Kwiecień z tytułem Make Up Master 2016. Nagrodą główną jest roczne stypendium we Francji

Po ogłoszeniu werdyktu jury Monika Kwiecień nie kryła emocji i podkreślała, że zupełnie nie spodziewała się wygranej, bo poziom konkursu był bardzo wysoki, a w szranki stanęli najlepsi z najlepszych. Możliwość udziału w warsztatach makijażu w Paryżu to dla niej spełnienie marzeń i szansa na zdobycie nowych umiejętności. O tytuł Mistrza Makijażu Sephora 2016 ubiegało się 35 spośród 150 pracujących dla tej marki makijażystów.
więcej
2016-04-29 | 06:47
Moda
M. Sablewska: jaskrawe kolory, duże dekolty i mocny makijaż podczas rozmowy kwalifikacyjnej mogą przekreślić szanse na pracę

M. Sablewska: jaskrawe kolory, duże dekolty i mocny makijaż podczas rozmowy kwalifikacyjnej mogą przekreślić szanse na pracę

Mowa ciała oraz strój i makijaż to pierwsze, na co zwraca uwagę pracodawca podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Nieodpowiedni strój może więc zniweczyć szanse kandydata już na samym początku. Dobrego wrażenia nie zrobią zwłaszcza stylizacje w zbyt jaskrawych kolorach lub z nadmiernie wzorzyste. Niedopuszczalne jest również eksponowanie ciała, np. poprzez duże dekolty. Strój powinien być dopasowany do rodzaju stanowiska oraz osobowości kandydata.
więcej
2016-04-29 | 06:30
Praca
Jaskrawe kolory, duże dekolty i mocny makijaż podczas rozmowy kwalifikacyjnej mogą przekreślić szanse na pracę

Jaskrawe kolory, duże dekolty i mocny makijaż podczas rozmowy kwalifikacyjnej mogą przekreślić szanse na pracę

Mowa ciała oraz strój i makijaż to pierwsze, na co zwraca uwagę pracodawca podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Nieodpowiedni strój może więc zniweczyć szanse kandydata już na samym początku. Dobrego wrażenia nie zrobią zwłaszcza stylizacje w zbyt jaskrawych kolorach lub z nadmiernie wzorzyste. Niedopuszczalne jest również eksponowanie ciała, np. poprzez duże dekolty. Strój powinien być dopasowany do rodzaju stanowiska oraz osobowości kandydata.
więcej
2016-03-29 | 06:50
Uroda
Karolina Malinowska: Kosmetyki kolorowe nie są mi niezbędne w podróży. Muszę mieć jednak przy sobie dobry krem

Karolina Malinowska: Kosmetyki kolorowe nie są mi niezbędne w podróży. Muszę mieć jednak przy sobie dobry krem

Modelka nie wyrusza nigdy w podróż bez dobrego kremu nawilżającego. Chętnie zabiera też tusz do rzęs, pozostałe kosmetyki kolorowe nie są jej potrzebne na wyjeździe. Karolina Malinowska jest fanką produktów kosmetycznych w wersji zminiaturyzowanej, pozwalają bowiem zaoszczędzić miejsce w walizce.
więcej
2016-03-23 | 06:20
Uroda
Miniaturowe kosmetyki ułatwiają podróżowanie. Coraz więcej marek wprowadza linie kosmetyków w wersji mini

Miniaturowe kosmetyki ułatwiają podróżowanie. Coraz więcej marek wprowadza linie kosmetyków w wersji mini

Miniprodukty kosmetyczne to idealne rozwiązanie dla aktywnych kobiet. Sprawdzają się zarówno w podróży, jak i na co dzień. Pozwalają zaoszczędzić miejsce w torebce i pieniądze. W wersji zminiaturyzowanej można bowiem kupić także produkty luksusowych marek.
więcej
2016-03-09 | 06:40
Uroda
Makijaż nude hitem nadchodzącej wiosny. Ma podkreślać naturalność i świeżość cery

Makijaż nude hitem nadchodzącej wiosny. Ma podkreślać naturalność i świeżość cery

Wiosenna kobieta powinna wyglądać naturalnie, świeżo i promiennie – wynika z Sephora Trend Report 2016. Efekt ten zapewnić ma makijaż nude, wykorzystujący najnowsze techniki makijażowe. Dziewczęcy look pokochały gwiazdy, m.in. Katarzyna Zielińska, Zofia Ślotała i Karolina Malinowska.
więcej
2015-09-16 | 06:25
Uroda
Polscy makijażyści na światowym poziomie

Polscy makijażyści na światowym poziomie

W Warszawie odbył się finał 12. edycji konkursu Mistrz Makijażu Sephora 2015. Zmagania szóstki kandydatów oceniało jury, w skład którego wchodziła m.in. Lidia Kalita, Maja Sablewska, Karolina Malinowska i Kamila Szczawińska. Najlepszą makijażystką okazała się Zuzanna Poprzeczko.
więcej
2014-12-22 | 06:40
Handel
Po prezent do perfumerii. Kosmetyki i perfumy wybierze blisko jedna trzecia Polaków

Po prezent do perfumerii. Kosmetyki i perfumy wybierze blisko jedna trzecia Polaków

Kosmetyki i perfumy to obok książek najchętniej wręczane prezenty świąteczne. Z badań Deloitte wynika, że w tym roku jedna trzecia Polaków po gwiazdkowe upominki uda się właśnie do drogerii i perfumerii. Polacy zdecydowanie preferują stacjonarne sklepy, gdzie mogą poradzić się ekspertów i przetestować produkt. Na zakupy w e-sklepach decyduje się co dziesiąty Polak.
więcej
2014-06-13 | 06:40
Handel
Sephora chce otwierać 3-5 sklepów rocznie i rozwijać sprzedaż przez internet

Sephora chce otwierać 3-5 sklepów rocznie i rozwijać sprzedaż przez internet

Sephora do swoich 92 perfumerii w tym roku dołączy jeszcze kolejny salon w Olsztynie. W kolejnych latach sieć będzie rozwijać się w podobnym tempie jak do tej pory, czyli planuje 3-5 otwarć rocznie. Dodatkowo tak jak w ubiegłych latach, co roku około 6-8 już działających salonów będzie przechodzić remodeling, dzięki czemu będą jeszcze bardziej atrakcyjne dla klientów. Firma mocno stawia też na rozwój swojego e-sklepu.
więcej
2014-06-10 | 06:30
Uroda
Smoky eyes nie tylko na wieczór. W tym sezonie można interpretować ten makijaż na wiele sposobów

Smoky eyes nie tylko na wieczór. W tym sezonie można interpretować ten makijaż na wiele sposobów

Przydymione oczy, czyli smoky eyes, to wciąż popularna technika makijażu. Często jednak niesłusznie traktowana jest jako wyłącznie wieczorowa propozycja. Tymczasem sprawdza się ona także na dzień, jeśli zostanie wykonana przy użyciu jasnych cieni do powiek. Jej mocne, kolorowe wersje sprawdzą się z kolei podczas sesji zdjęciowych.
więcej
2014-02-07 | 06:30
IT i technologie
Sephora wystartowała ze sprzedażą w internecie. Rośnie popyt na luksusowe kosmetyki

Sephora wystartowała ze sprzedażą w internecie. Rośnie popyt na luksusowe kosmetyki

Od kilku dni działa sklep internetowy Sephory w Polsce. Sieć drogerii nie rezygnuje jednak z otwierania nowych placówek stacjonarnych. Jak zapewniają jej przedstawiciele nowe sklepy nadal będą powstawać w najlepszych lokalizacjach i centrach handlowych. Sieć planuje też dalsze zmiany wyglądu już istniejących sklepów.
więcej

Więcej ważnych informacji

PMP

Jedynka Newserii

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Moda

Dorota Goldpoint: Kobiety w Dubaju czy USA celebrują wyjścia, więc elegancko się ubierają na kolację czy spotkanie z przyjaciółką. Tam nie nosi się szaroburych ubrań jak w Europie

Zdaniem projektantki pandemia, lockdowny i praca zdalna znacznie rozleniwiły nas w kwestii mody. Dresy i inne luźne ubrania zagościły więc w naszych garderobach na dłużej, niż można się było tego spodziewać. W konsekwencji ciężko teraz na nowo „polubić się” ze zmysłowymi sukienkami, dopasowanymi spodniami czy eleganckimi koszulami. Dorota Goldpoint zauważa jednak, że Polki chętnie inwestują w marynarki XXL. Graja one główną rolę chociażby w stylizacjach łączących elegancję ze sportowym lookiem.

Transport

Konsumenci kupujący w sieci są coraz bardziej wymagający. Dla prawie połowy ważny jest wpływ e-zakupów na środowisko

Przedświąteczną gorączkę od kilkunastu dni widać nie tylko w tradycyjnych sklepach, ale również online. E-konsumenci doceniają wygodę i atrakcyjne ceny, ale także coraz uważniej przyglądają się kwestii ekologii. – Już 35 proc. konsumentów widzi potrzebę tego, aby sektor e-commerce wdrażał zielone rozwiązania – mówi Aleksandra Musielak z Konfederacji Lewiatan. Dla blisko połowy ten aspekt jest ważny lub nawet bardzo ważny. Te inicjatywy muszą obejmować zarówno ekologiczne formy dostawy, jak i opakowania, które – jak wynika z badań – ze względu na zbyt duży rozmiar oraz nadmiar taśmy i sztucznych wypełniaczy bywają problematyczne dla polskich e-konsumentów.

Transport

Pandemia przyspieszyła rozwój nowych usług w prywatnym ratownictwie medycznym. Zadaniem mobilnej przychodni są badania i konsultacja lekarska, a nie tylko transport do szpitala

Niedobór lekarzy i personelu medycznego są głównymi bolączkami państwowego systemu ratownictwa. Skalę problemów pokazał okres pandemii i zwiększonej zachorowalności, kiedy na przybycie karetki czekało się długie godziny albo w ogóle nie było szans na taką pomoc. Zła sytuacja w publicznej ochronie zdrowia napędza popyt na usługi prywatnego ratownictwa medycznego. Inicjatorzy projektu HelpNow podkreślają, że zadaniem ich karetek obsługujących Warszawę nie jest transport do szpitala, ale podstawowa pomoc i diagnostyka u pacjenta w domu czy biurze. Te mobilne przychodnie wyposażone są w nowoczesny sprzęt, który w kilka minut odczyta wyniki krwi czy moczu oraz umożliwi ich konsultację z lekarzem.