Newsy

Kultowa marka wegańskich kosmetyków do makijażu Kat Von D od września w Polsce

2017-07-04  |  06:30
Mówi:Sergiusz Osmański (dyrektor artystyczny Sephora)
KatOsu, makijażystka i vlogerka makijażowa)
Ewa Grzelakowska-Kostoglu (autorka vloga Red Lipstick Monster)
Funkcja:Kelsey Fitzpatrick (Kat von D Artistry Collective)
Stefanie Strazzere (KVD Artistry Collective)
Tara Beunrosto (KVD Artistry Collective)
Leah Carmichael (KVD Artistry Collective)
  • MP4
  • Fioletowe powieki i zielone usta – intensywne, niecodzienne kolory makijażu pozwalają na odważne wyrażanie własnego stylu i osobowości. Mocno napigmentowane kosmetyki do makijażu, zapewniające jego trwałość przez wiele godzin to znak rozpoznawczy amerykańskiej marki Kat Von D, która we wrześniu zadebiutuje w Polsce. Wszystkie jej produkty powstały na bazie wegańskiej formuły, nigdy nie są testowane na zwierzętach, a zamknięte są w opakowaniach inspirowanych stylistyką goth zaprojektowanych przez samą twórczynię marki Kat von D.

    Kat Von D to słynna amerykańska artystka tatuażu, autorka książek o tej tematyce i gospodyni popularnego programu „LA Ink” emitowanego w stacji TLC. Pochodząca z Meksyku gwiazda jest również cenioną wokalistką, pianistką, projektantką mody, a także właścicielką marki kosmetycznej Kat Von D. Swoją pierwszą autorską linię kosmetyków do makijażu stworzyła we współpracy z marką KENDO w 2008 roku. Od września bieżącego roku produkty te dostępne będą także w Polsce, w sieci perfumerii Sephora. 

    – Kat Von D ze swoim bardzo wyrazistym image’em, stworzyła linię kosmetyków, która jest przeznaczona dla wszystkich kobiet ceniących makijaż trwały, silnie pigmentacyjny i łatwy w wykonaniu – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny Sephora.

    W ofercie marki znajdują się kosmetyki służące do wykonania kompletnego makijażu: korektory, podkłady, pudry, cienie do powiek, pomadki i eyelinery, a także akcesoria, takie jak pędzle do konturowania twarzy. Kultowy już tatoo liner czy płynna pomadka dostępna w bardzo szerokiej palecie kolorystycznej dopełnia ofertę znaną i uwielbianą już na całym świecie.

    Kat Von D to marka zachęcająca kobiety do wyrażania i kreowania własnego stylu i osobowości. W zależności od nastroju czy potrzeby możemy wybierać wśród kolorów stonowanych, odcieni typu nude, sięgnąć po klasyczne czerwienie w wielu odsłonach albo zdecydować się na wyrazisty look, gdzie do dyspozycji mamy ogromną liczbę kolorów i możliwości. Dotyczy to zarówno cieni do powiek, jak i pomadek do ust.

    – Paleta barw została stworzona tak, że goszczą w niej nie tylko kolory mocno napigmentowane, kojarzące się ze stylistyką gotyku czy baroku, lecz także odcienie bardzo spokojne, neutralne, wszystkie beżowo-śmietanowe róże, które pozwolą wykonać bardzo neutralny makijaż – mówi KatOsu, makijażystka i vlogerka makijażowa.

    Kosmetyki odznaczają się intensywną pigmentacją, dzięki czemu pozwalają uzyskać intensywny, nasycony kolor. Wszystkie produkty cechuje ponadto niezwykła trwałość, zapewniająca świeżość makijażu przez wiele godzin. Podkłady i korektory doskonale kryją wszelkiego rodzaju niedoskonałości skóry, m.in. przebarwienia i cienie pod oczami. Polki kochają kryjące podkłady, wybierają je umiejętnie i korzystają z nich na co dzień, dlatego kosmetyki KVD to będzie ich hit.

    – Każdy z kosmetyków jest o przedłużonej trwałości, to coś, czego mogą szukać profesjonaliści, ale też wszyscy na co dzień, bo chcemy, aby nasz makijaż był trwały niezależnie od okoliczności – mówi youtuberka Red Lipstick Monster.

    Produkty do makijażu z linii Kat Von D powstały na podstawie wegańskiej receptury, nigdy nie są też testowane na zwierzętach. Zamknięte są w opakowaniach zaprojektowanych przez założycielkę marki, nawiązujących do stylistyki gothic. Marka Kat Von D wyróżnia się także dynamiką w  mediach społecznościowych, które łączą i aktywują jedną z najbardziej kreatywnych wspólnot beauty. Poprzez media społecznościowe Kat Von D sformowała także Artistry Collective, zespół czterech głównych makijażystek marki, które założycielka firmy obserwowała na Instagramie i Facebooku.

    – Dla mnie ta praca wiele znaczy. Wcześniej wydawało mi się, że dużo pracuję, ale teraz współpracując z nią, zdałam sobie sprawę z tego, że nie pracowałam wystarczająco ciężko. Ona robi wszystko, oprócz swojej podstawowej działalności zajmuje się również ochroną zwierząt – mówi Leah Carmichael, makijażystka.

    – My się czujemy, jakbyśmy wygrywały Super Bowl codziennie albo wygrywały codziennie na loterii. Pracując z Kat, jeździmy po całym świecie i spotykamy się z przyjaciółmi, robimy to, co lubimy najbardziej, czyli make-up – dodaje Stefanie Strazzere, makijażystka.

    Kosmetyki Kat Von D jesienią pojawią się jednocześnie w dziesięciu krajach Europy, m.in. w Czechach, Portugalii i Turcji. W Polsce dostępne będą od 22 września wyłącznie w perfumeriach sieci Sephora. Z okazji marki debiutu na polskim rynku Kat Von D wraz ze swoimi czterema głównymi makijażystkami przyjechała do Polski, gdzie spotkała się z dziennikarzami i internetowymi influencerkami.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Uroda

    Konsument

    Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

    Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

    Ochrona środowiska

    Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

    Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.