Newsy

Zosia Ślotała: Open door w perfumerii to dla mnie jak Dzień Dziecka. Uwielbiam testować nowe kosmetyki

2018-10-18  |  06:17
Play
Current Time 0:00
/
Duration Time 0:00
Remaining Time -0:00
Stream Type LIVE
Loaded: 0%
Progress: 0%
00:00
Fullscreen
00:00
Mute
Playback Rate
1

    Jestem lojalna wobec niektórych marek, ale lubię też próbować nowości – mówi stylistka. Nowe kosmetyki najczęściej poznaje podczas dni otwartych zaprzyjaźnionej perfumerii Sephora i czuje się wówczas jak dziecko w sklepie z zabawkami. Twierdzi, że im jest starsza, tym chętniej sięga po produkty o jak najbardziej naturalnym składzie.

    Od dłuższego czasu Zosia Ślotała wybiera przede wszystkim kosmetyki, których receptura oparta jest na składnikach pochodzenia naturalnego. Gwiazda nie ukrywa, że kiedyś nie przywiązywała do tego wagi i bez oporów kupowała produkty syntetyczne, zawierające konserwanty, sztuczne barwniki i substancje zapachowe.

    – Staje się to dla mnie coraz ważniejsze i nie wiem, czy to dlatego, że jestem mądrzejsza, czy trochę starsza, ale rzeczywiście zaczęłam czytać etykiety i patrzeć na jak najbardziej naturalny skład – mówi Zosia Ślotała agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

    Stylistka ma ulubione kosmetyki i jeśli polubi produkty danej marki, to zazwyczaj pozostaje im wierna. Lubi jednak także sięgać po nowości, zwłaszcza podczas dni otwartych w perfumeriach, gdzie może wypróbować najnowsze, często dopiero debiutujące na rynku marki.

    – Open door w Sephorze dla mnie to jest jak Dzień Dziecka, jakby ktoś mnie wpuścił do sklepu z zabawkami, więc wszystkie nowości absolutnie testuję w domu, uwielbiam. Mimo że jestem lojalna wobec niektórych marek, to lubię też zobaczyć, co jest nowego na rynku – mówi Zosia Ślotała.

    W tym sezonie gwiazda wybrała do testowania produkty dwóch marek, które dopiero wchodzą na polski rynek kosmetyczny. Jedną z nich jest uwielbiana przez Amerykanki Anastasia Beverly Hills – marka, na której w Polsce dotychczas pracowały wyłącznie niektóre wizażystki. Zosia Ślotała zachwyciła się przede wszystkim produkty do stylizacji brwi, z których słynie ta marka.

    – Brwi, które w końcu nauczyłam się robić sama, co nie jest łatwe, bo zawsze jak chodziłam do makijażystki, to to idealnie wychodziło, wracałam do domu i nie potrafiłam tego powtórzyć – mówi gwiazda.

    Spośród produktów tej marki Zosia Ślotała ceni również rozświetlacz do twarzy. Jej zdaniem użycie tego kosmetyku w połączeniu z delikatnym podkładem sprawia, że twarz wygląda na młodą i wypoczętą. Gwiazda chętnie testuje również produkty francuskiej marki Christophe Robin, która od 25 lat specjalizuje się w pielęgnacji i koloryzacji włosów. Zachwyciła się zwłaszcza maską na bazie olejków, którą nakłada się na włosy na noc.

    – Te produkty mają czasami bardzo dziwny kolor, który wygląda przerażająco, bo jest fioletowy albo brązowy i to są szampony, więc w życiu byś nie pomyślała, że takim szamponem można włosy umyć, a one po prostu mają naturalne składniki i nie mają tych sztucznych elementów, które przeważnie dają i fajny zapach, i dają fajny odcień, a tak naprawdę nam szkodzą – mówi gwiazda.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Media

    Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

    Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

    Konsument

    Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

    Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

    Gwiazdy

    Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

    Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.

    Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć