Mówi: | Karolina Malinowska, modelka Zofia Ślotała, stylistka Kamila Szczawińska, modelka |
W tegorocznym makijażu bożonarodzeniowym gwiazdy postawią na połysk i naturalność
Naturalność z elementem świątecznego szaleństwa to ulubiony styl wigilijnego makijażu gwiazd. Kamila Szczawińska lubi lekko podkreślić oko złotymi cieniami, Zofia Ślotała nie wyobraża sobie świątecznego looku bez błyszczącego wykończenia. Dla Karoliny Malinowskiej ważne jest zachowanie naturalności przy jednoczesnym podkreśleniu magicznej atmosfery świąt.
Makijaż na wigilijne spotkania powinien mieć uroczysty charakter, dlatego nawet gwiazdy ceniące naturalność w tym dniu decydują się na nieco bardziej spektakularny wygląd. Kamila Szczawińska na co dzień prawie nie stosuje makijażu, a jeśli musi się umalować, stawia na delikatność i umiar. Jednym z nielicznych wyjątków od tej reguły jest właśnie make up na bożonarodzeniowe kolacje.
– Makijaż ma być ciepły, nieprzemalowany, taki, że mogę się położyć na kanapie przed kominkiem i nie ubrudzę wszystkiego dookoła, ale jednak fajnie na święta wyglądać wyjątkowo, mieć podkreślone oko, policzki – mówi modelka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Wykonując świąteczny makijaż, Kamila Szczawińska najchętniej sięga po typowo gwiazdkową kolorystykę, czyli odcienie złota, uzupełnione brązami. Zdaniem Karoliny Malinowskiej Boże Narodzenie to czas, w którym można pozwolić sobie na makijażowe szaleństwo. Modelka chętnie korzysta z tej możliwości, mimo że na co dzień preferuje stonowany makijaż.
– Makijaż świąteczny zawsze kojarzy nam się z błyskiem, z wprowadzeniem magii, staram się, żeby było to w miarę naturalne, ale też ładne, lubię podkreślać oczy, lubię delikatnie podkreślić usta – mówi Karolina Malinowska.
Połysk preferuje również Zofia Ślotała. Stylistce podoba się ponadto trend w zakresie makijażu oka bazujący na naturalnych odcieniach nude.
– Uwielbiam, gdy coś się świeci, niestety mam słabość do brokatów i wszelkich pyłków, więc na pewno coś się zaświeci – mówi Zofia Ślotała.
Gwiazdy lubią otrzymywać kosmetyki w ramach świątecznych prezentów. Kamila Szczawińska chętnie testuje potem wszelkie kosmetyczne nowinki wraz ze swoją córką, Kaliną. Dziewczynka wchodzi w etap życia, w których zaczyna się interesować kwestiami związanymi z modą i makijażem i jest coraz bardziej ciekawa zawartości kosmetyczki swojej mamy.
– Później przychodzę i mówię: Kalinka, dlaczego ta szminka jest otwarta, a była nowa, albo jest wgnieciona, bo zapomniała zakręcić, więc rzeczywiście moja córka i jej przyjaciółki lubią buszować w moich skrzynkach z kosmetykami – mówi Kamila Szczawińska.
Modelka chętnie wręcza również kosmetyczne upominki swoim bliskim. Jej zdaniem to najprostszy sposób na bezpieczny prezent, łatwo bowiem trafić w gust obdarowywanej osoby – gwiazda jest przekonana, że produkty do makijażu lub pielęgnacji ciała przydadzą się każdej kobiecie. Karolinie Malinowskiej również zdarza się kupować kosmetyki jako świąteczny upominek, jednak wyłącznie dla bliskich osób.
– Kupuję je tylko przyjaciółkom, które dobrze znam. Wiem, co lubią, czego potrzebują, natomiast samej zdarza mi się otrzymywać takie prezenty, jestem absolutną fanką palet, bo mam wrażenie, że tam zawsze znajdzie się coś dla siebie – mówi modelka.
Świąteczne nowości kosmetyczne gwiazdy poznawały podczas imprezy Sephora Christmas Park. Marka zaprezentowała wówczas bożonarodzeniową ofertę w zakresie makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz zapachów, a także nowy sposób pakowania kosmetycznych prezentów.
Czytaj także
- 2025-04-10: Julia Kamińska: Nie boję się krwi, ale raz podczas takiej procedury zdarzyło mi się zemdleć
- 2025-03-14: Julia Kamińska: Dzięki roli lekarki z większą pewnością wykonywałabym teraz masaż serca. Potrafiłabym pewnie też zrobić szew na skórze
- 2025-02-06: Karolina Malinowska: Wraca zainteresowanie czytelnictwem wśród dzieci. To jednoczy pokolenia i rozwija więzi rodzinne
- 2025-01-29: Karolina Pilarczyk: To jest karygodne, że ktoś ma kilkukrotnie zabrane prawo jazdy, a dalej pijany wsiada za kierownicę. Taka osoba powinna iść do więzienia
- 2025-02-20: Karolina Pilarczyk: Mamy świetnych sportowców w każdej dyscyplinie, tylko nie piłce nożnej. Rządzący ich nie dostrzegają i nie dają odpowiedniego wsparcia
- 2025-01-17: Karolina Pilarczyk: W nowym programie każdy z nas potrzebował pomocy medycznej. Ja straciłam kawałeczek palca
- 2025-01-24: Adam Kszczot: Moja żona została mistrzynią świata w makijażu permanentnym. Trochę się też do tego przyczyniłem
- 2024-12-20: Krystian Ochman: Kiedyś dostałem w prezencie grę komputerową i strasznie się wkręciłem. Chciałem grać cały czas, ale mama dawała mi szlaban
- 2024-08-23: Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga
- 2024-02-21: Joanna Trzepiecińska i Tomasz Dedek znowu małżeństwem. Aktorzy grają parę w spektaklu „Jak Zabłocki na mydle”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.