Newsy

Karolina Gilon: z przyjaciółką kupujemy sobie wycieczki jako prezenty urodzinowe

2017-08-11  |  06:47

Zamiast prezentów materialnych modelka preferuje podarunki zapewniające wyjątkowe wspomnienia. Ze swoją przyjaciółką kultywuje tradycję fundowania jubilatce zagranicznych wycieczek.

Ostatnie dni lipca Karolina Gilon spędziła w Paryżu. Modelka jest zachwycona francuską stolicą.

Spędziłam tam miło czas. Paryż jest piękny, wszystkim polecam – mówi Karolina Gilon agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Pierwszego dnia gwiazda zamieściła na Instagramie zdjęcie sugerujące, że jej pobyt w Paryżu związany jest z pracą modelki. Do Francji wybrała się jednak wyłącznie dla przyjemności. Wyjazd był bowiem prezentem urodzinowym dla jej przyjaciółki.

– Mamy taką tradycję, że kupujemy sobie wycieczki, bo prezenty rzucimy w kąt, kwiaty zwiędną, a wspomnienia pozostaną – mówi Karolina Gilon.

Modelka uważa, że wycieczka w gronie przyjaciół to najlepsza forma prezentu. Życzy też wszystkim kobietom, by otrzymywały właśnie takie podarunki od najbliższych osób.

– Ja dostałam wycieczkę do Mediolanu. Byłyśmy tam z moimi trzema przyjaciółkami, było cudownie – mówi Karolina Gilon.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.