Newsy

Klaudia Halejcio: Traktuję swój Instagram jako taki specjalny album. Staram się tak dobierać wszystkie zdjęcia, żeby były piękne

2019-02-28  |  06:13

Aktorka przyznaje, że wnikliwie weryfikuje zdjęcia, które publikuje na swoim Instagramie. Jej zdaniem odpowiednio wyeksponowany wizerunek jest niezwykle ważny w życiu zawodowym, dlatego też w mediach społecznościowych nie można pozwolić sobie na przypadkowość i bylejakość. Ona sama wzoruje się na najlepszych blogerkach i dba o to, by jej konto było niezwykle estetyczne.

Klaudia Halejcio nie widzi nic złego w retuszowaniu zdjęć, które trafią na Instagrama. Specjalne filtry dodają im bowiem uroku i sprawiają, że profil jest spójny kolorystycznie.

–Zawsze miałam zamiłowanie do estetyki, do pięknych rzeczy. W ogóle pokochałam tę aplikację i faktycznie cała moja strona ma spójny wygląd. Traktuję swój Instagram jako taki specjalny album. Staram się tak dobierać wszystkie zdjęcia, które się tam pojawiają, żeby były piękne. Sama śledzę bowiem profile blogerek, które są idealnie dopasowane – mówi agencji Newseria Klaudia Halejcio, aktorka.

Instagramowy profil Klaudii Halejcio śledzi 214 tys. osób. Aktorka stara się, by treści, które zamieszcza na swoim koncie, przyciągały uwagę followersów i zachęcały do tego, by zajrzeć tam ponownie. Dlatego też nie może pozwolić sobie na zdjęcia przypadkowe, robione w pośpiechu czy w złym oświetleniu.

– Na moim Instagramie można zobaczyć makijaże mojej wizażystki, która praktycznie zawsze odpowiada za mój make up. Oczywiście dostałam też od niej szkolenie, żebym mogła właśnie na Instagramie wyglądać dobrze. Tą wiedzą dzielimy się z naszymi obserwatorami, więc jest bardzo dużo działu beauty i tego, co się dzieje w moim życiu zawodowym – mówi Klaudia Halejcio.

Poprzez Instagram aktorka lubi się dzielić ze swoimi fankami nowinkami kosmetycznymi, pokazywać im najnowsze trendy w makijażu i prezentować swoje stylizacje na dany sezon.

– Co sezon robię porządki w szafach. Teraz niedawno się przeprowadziłam, więc taki generalny porządek był. Mimo że mam w końcu swoją przestrzeń na garderobę, to jak zawsze u każdej kobiety brakuje w niej miejsca. Jest taka część zimowych rzeczy i część letnich – one będą się systematycznie zmieniały, bo za każdym razem będę robiła jakąś tam segregację – mówi Klaudia Halejcio.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.