Newsy

Krystyna Janda: nie szukam miłości

2014-01-10  |  10:10

Od śmierci męża Krystyny Jandy, Edwarda Kłosińskiego, minęło sześć lat, ale serce aktorki wciąż należy tylko do niego. Wybitna artystka nie szuka nowej miłości i nie chce się ponownie zakochać.

 Mnie jest dobrze jak jestNie mam na to specjalnie ochoty. Nie byłoby mi z tym dobrze – w ten sposób Krystyna Janda odpowiada na pytanie, czy mogłaby się ponownie zakochać.

Jak wielokrotnie podkreślała, jej związek z Edwardem Kłosińskim, operatorem filmowym, był bardzo szczęśliwy, a mąż był miłością życia Jandy. Dlatego, gdy Kłosiński zmarł 5 stycznia 2008 roku na raka płuc, aktorka bardzo ciężko zniosła jego odejście i wciąż nie wyobraża sobie, by ktoś mógłby zająć jego miejsce.

Mam świetne wspomnienia. O wiele lepsze niż kobiety, które zostawili mężowie. Nie ma w nich ani jednego cienia, skazy, pretensji. W związku z tym strasznie trudno byłoby mi się rozstać z tym. W jakimś sensie poczułabym się winna – mówi Krystyna Janda agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Krystyna Janda i Edward Kłosiński przeżyli wspólnie 27 lat. Poznali się w 1976 roku na planie „Człowieka z marmuru”, ale związali się ze sobą dopiero kilka lat później. Oboje mieli córki z poprzednich małżeństw, Janda Marysię, Kłosiński Magdę. Wspólnie doczekali się dwóch synów - Adama i Jędrzeja. 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.