Newsy

Krzysztof Cugowski: nie jestem modelowym dziadkiem, ale staram się, jak mogę

2016-01-22  |  06:50

Muzyk twierdzi, że daleko mu do wzorowego dziadka. Stara się jednak spędzać z wnukami jak najwięcej czasu i chętnie je rozpieszcza. Krzysztof Cugowski nie ukrywa też, że nigdy nie był modelowym ojcem częste wyjazdy znacznie utrudniały mu nawiązanie bliskich relacji z synami. Tym bardziej cieszy się, że teraz mogą razem pracować.

Krzysztof Cugowski ma dwoje wnucząt. 7-letnia Weronika jest córką najstarszego syna wokalisty Wojciecha, a 4-letni Piotrek to dziecko drugiego z braci Cugowskich – Piotra. Artysta twierdzi, że z obowiązków dziadka nie wywiązuje się najlepiej. Rozpieszcza wprawdzie wnuki, głównie prezentami, ale nie spędza z nimi tyle czasu, ile powinien. Mimo rozwiązania „Budki suflera” Cugowski nie przechodzi bowiem na muzyczną emeryturę i wciąż dużo koncertuje.

– Moje kontakty z wnukami nie są takie, jakbym chciał, bo chciałbym częściej je widywać – mówi Krzysztof Cugowski agencji informacyjnej Newseria Lifestyle. – Nigdy nie byłem jakimś modelowym ojcem ani dziadkiem, ale staram się, jak mogę. 

Wokalista przyznaje, że z synami bardzo długo nie miał dobrego kontaktu, zwłaszcza że ze względu na pracę dużo wyjeżdżał i w domu był niemalże gościem. Dopiero, gdy synowie podrośli, relacje między nimi a ojcem uległy znacznej poprawie.

– Teraz z synami jeździmy razem, także te wnuki moje, a ich dzieci są też zaniedbywane, bo jesteśmy bardzo dużo poza domem. Ale staramy się, jak możemy –  mówi Krzysztof Cugowski.

Wokalista z dwoma starszymi synami, tworzącymi zespół „Bracia”, nagrał piosenkę na płytę z okazji 25-lecia radia RMF. Artyści zagrali również wspólnie kilka koncertów. Obecnie pracują nad pierwszą wspólną płytą, która ma się ukazać jeszcze przed wakacjami. W pracach tych uczestniczy także najmłodszy z braci-16-letni Krzysztof junior.

– Pracuję teraz razem ze swoimi synami. To jest bardzo fajna rzecz, bo nie miałem nigdy okazji pracować z własnymi dziećmi – mówi Krzysztof Cugowski.

Artysta zapewnia, że zarówno synowie, jak i wnuki traktują go wyłącznie jak ojca i dziadka, a nie jak jedną z legend polskiej sceny muzycznej.

 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Gwiazdy

Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.