Newsy

Krzysztof Gojdź: nie lubię projektantów mody, którzy zachowują się bardziej jak celebryci niż designerzy

2018-10-18  |  06:18

Lekarz ceni projektantów, którzy mimo że są znanymi osobowościami, nie wchodzą w rolę gwiazd show-biznesu. Z tego względu wysoko ocenia Dorotę Goldpoint, która ubiera takie gwiazdy jak Grażyna Szapołowska czy Bożena Dykiel. Krzysztof Gojdź uważa ją za projektantkę utalentowaną i konsekwentnie dążącą do celu, a jednak nie próbującą błyszczeć na czerwonym dywanie. 

Dorota Goldpoint od kilku lat należy do wąskiego grona projektantów szczególnie lubianych przez polskie gwiazdy. Wśród jej klientek znajduje się m.in. Anna Iberszer, Anna Popek, Grażyna Szapołowska, Olga Kalicka oraz Agata Duda. Zawodowe dokonania Doroty Goldpoint oraz jej styl bycia docenia również Krzysztof Gojdź, który był gościem pokazu najnowszej kolekcji projektantki „Desire of Freedom”.

Bardzo cenię Dorotę za to, że ona nie gwiazdorzy. Nie lubię tych celebrytów, designerów, którzy bardziej właśnie są celebrytami niż projektantami – mówi lekarz agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Zdaniem gospodarza programu „Niezwykłe przypadki medyczne”, Dorota Goldpoint to osoba konsekwentnie dążąca do celu i mogącą się pochwalić dużymi sukcesami. Ma stałą grupę klientek, wśród których znajdują się osoby znane z pierwszych stron gazet, oraz indywidualny, rozpoznawalny styl.

To mi się podoba. Jest to osoba, która jednak jest osobowością, ale nie chce się przepychać na ścianki showbiznesowe – mówi Krzysztof Gojdź.

Pokaz Doroty Goldpoint odbył się 12 października w warszawskiej restauracji The View. Projektantka zaprezentowała na nim swoją najnowszą kolekcję na jesień i zimę 2018/2019, którą nazwała „Desire of Freedom”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.