Newsy

Krzysztof Zalewski: Kuba Wojewódzki nie poznaje mnie na ulicy

2013-12-09  |  08:40
Krzysztof Zalewski w listopadzie wrócił na scenę muzyczną. Piosenkarz wydał drugi album, którego brzmieniem zachwyca się wielu krytyków muzycznych. Swojego zdania, na temat nowego etapu w karierze młodego artysty, nie wyraził jego główny orędownik z czasów "Idola" – Kuba Wojewódzki.

W trakcie drugiej edycji programu "Idol", Wojewódzki mocno wspierał poczynania Zalewskiego. Utarło się przekonanie, że uczestnik stał się ulubieńcem dziennikarza. Piosenkarz jednak zaprzecza tym pogłoskom. Muzyk zdradza, że kilkakrotnie spotkał byłego jurora w różnych miejscach, jednak ten ani razu go nie rozpoznał.

– Kuba na pewno mnie nie obserwuje. Spotkałem się z nim kilka razy na mieście i nigdy mnie nie poznał – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle, Krzystof Zalewski.

Wokalista dodaje jednak, że nie żywi do Wojewódzkiego urazy.

– Często zmieniam image może stąd te nieporozumienia – stwierdza.

Najnowsza płyta Krzysztofa Zalewskiego – „Zelig” – to druga pozycja w dyskografii artysty. Do tej pory wydał on jeden album pt. „Pistolet” z 2004 roku.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.