Newsy

Kuba Wesołowski organizuje duże show mentoringowe połączone z teatrem i pokazami iluzji. Wśród mówców Anna Lewandowska i Łukasz Jakóbiak

2019-01-02  |  06:13

Aktor chce zrewolucjonizować polski rynek usług mentoringowych. Wraz z trójką znajomych organizuje event łączący wystąpienia mówców motywacyjnych z magią, pirotechniką i teatrem. Gwiazdami wydarzenia będą m.in. Anna Lewandowska, Marcin Prokop i Łukasz Jakóbiak. Kuba Wesołowski jest przekonany, że jego show to coś całkowicie nowego na polskim rynku.

Pierwsze kroki w dziedzinie coachingu Kuba Wesołowski postawił na początku 2018 roku. Był wówczas jednym z gości specjalnych na obozie Anny Lewandowskiej – wystąpił jednak nie jako aktor znany z popularnych seriali, lecz jako mówca motywacyjny. Teraz idzie o krok dalej i sam wciela się w rolę organizatora zakrojonego na szeroką skalę eventu mentoringowego. Jest przekonany, że będzie to wydarzenie, jakiego w Polsce jeszcze nie było.

"Be supreme" to duży event coachingowy, teatralny. Coś kompletnie wyjątkowego, 1500 osób w wielkiej hali i połączenie mentoringu z magią, iluzją i teatrem – mówi Kuba Wesołowski agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Idea tego rodzaju wydarzenia to pomysł aż czterech osób, wśród których znalazł się także Kuba Wesołowski. Cała czwórka wspólnie stara się wprowadzić ją w życie - za nimi osiem miesięcy ciężkiej pracy, aktor jest jednak przekonany, że wkrótce zaczną zbierać jej owoce. W połowie grudnia ruszyła sprzedaż biletów na event, który będzie miał miejsce 11 maja.

Dobry czas przed nami i duże wyzwanie, więc musimy jemu sprostać, bo plany są naprawdę ogromne, tak więc mamy co robić – mówi Kuba Wesołowski.

W roli prelegentów wystąpi m.in. Anna Lewandowska, Marcin Prokop, Joanna Przetakiewicz i Łukasz Jakóbiak. Współprowadzącą show została Natalia Siwiec, o oprawę muzyczną wydarzenia zadba natomiast Cleo. Kuba Wesołowski twierdzi, że "Be Supreme" to wyjątkowe wydarzenie na polskim rynku usług mentoringowym, którego celem jest wzbudzenie w uczestnikach przekonanie, że stali się silniejsi, mądrzejsi i lepsi.

To jest takie 6-godzinne show z mówcami, pirotechniką, muzyką, występami muzycznymi, aktorami i bardzo rozbudowaną scenografią. To ma być takie show mentoringowe – mówi aktor.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.