Newsy

Maffashion: Za mocno stąpam po ziemi. Marzę, by skoczyć ze spadochronem

2014-05-22  |  07:10
Julia Kuczyńska marzy o skoku ze spadochronem. Jest do tego fetyszystką zdjęć na wysokościach i nie ma lęku przed pozowaniem kilkadziesiąt metrów nad ziemią, nawet w butach na obcasach. Zdjęcia Maffashion zrobione na mostach, dachach budynków i stalowych konstrukcjach robią na jej blogu furorę. W ostatnim poście najnowszą stylizację blogerka zaprezentowała na fasadzie loftów u Scheiblera w Łodzi.

Akurat w Łodzi mieliśmy tam wynajęte lokum podczas Fashion Week i po prostu z tej okazji zrobiliśmy zdjęcia. Wdrapałam się oczywiście na boso, buty były ubrane tylko do pozowania. Tam też taki efekt chcieliśmy uzyskać, że to jest bardzo wysoko. A tam u góry, jak już faktycznie weszłam po drabinie najwyżej jak się dało, to był bodajże taki przeddach, tam siedziałam na boso, czego nie widać akurat na zdjęciach – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Julia Kuczyńska Maffashion, blogerka modowa.

Maffashion często pozuje do zdjęć, wspinając się na betonowe mosty, stalowe konstrukcje, parapety starych kamienic, fasady zabytkowych budynków i pomniki. Blogerka nie ukrywa, że marzy jej się czarno-biała sesja w sukni haute couture na dachu wieżowca na Manhattanie.

Uwielbiam wysokości i dobrze się na nich czuję. Na pewno nie mam lęku wysokości. Lubię ten efekt przestrzeni na zdjęciach i może to próbuję czasami osiągnąć. Po prostu może za mocno stąpam po ziemi, więc czasami ta wysokość mnie korci. Poza tym marzę, żeby skoczyć ze spadochronem, totalnie nie boję się wysokości – dodaje Julia Kuczyńska. 

Blogerka przyznaje, że podziela pasję brytyjskiej fotografki Lucindy Grange, która jeździ po świecie w poszukiwaniu wysokich i nietypowych budynków, na które można się wspiąć. Efektem są zdjęcia m.in. na Chrysler Building w Nowym Jorku, Carpe Diem w Paryżu czy na konstrukcji Mostu Transporter w Newport.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.