Mówi: | Julia Kuczyńska Maffashion |
Funkcja: | blogerka modowa |
Maffashion: Za mocno stąpam po ziemi. Marzę, by skoczyć ze spadochronem
– Akurat w Łodzi mieliśmy tam wynajęte lokum podczas Fashion Week i po prostu z tej okazji zrobiliśmy zdjęcia. Wdrapałam się oczywiście na boso, buty były ubrane tylko do pozowania. Tam też taki efekt chcieliśmy uzyskać, że to jest bardzo wysoko. A tam u góry, jak już faktycznie weszłam po drabinie najwyżej jak się dało, to był bodajże taki przeddach, tam siedziałam na boso, czego nie widać akurat na zdjęciach – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Julia Kuczyńska Maffashion, blogerka modowa.
Maffashion często pozuje do zdjęć, wspinając się na betonowe mosty, stalowe konstrukcje, parapety starych kamienic, fasady zabytkowych budynków i pomniki. Blogerka nie ukrywa, że marzy jej się czarno-biała sesja w sukni haute couture na dachu wieżowca na Manhattanie.
– Uwielbiam wysokości i dobrze się na nich czuję. Na pewno nie mam lęku wysokości. Lubię ten efekt przestrzeni na zdjęciach i może to próbuję czasami osiągnąć. Po prostu może za mocno stąpam po ziemi, więc czasami ta wysokość mnie korci. Poza tym marzę, żeby skoczyć ze spadochronem, totalnie nie boję się wysokości – dodaje Julia Kuczyńska.
Blogerka przyznaje, że podziela pasję brytyjskiej fotografki Lucindy Grange, która jeździ po świecie w poszukiwaniu wysokich i nietypowych budynków, na które można się wspiąć. Efektem są zdjęcia m.in. na Chrysler Building w Nowym Jorku, Carpe Diem w Paryżu czy na konstrukcji Mostu Transporter w Newport.
Czytaj także
- 2025-04-29: Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
- 2025-03-24: Julia Kamińska: Materiał z mojej debiutanckiej płyty jest kontrowersyjny i raczej ciężki, ale ludzie chcą tego słuchać
- 2025-04-10: Julia Kamińska: Nie boję się krwi, ale raz podczas takiej procedury zdarzyło mi się zemdleć
- 2025-04-02: Julia Kamińska: Bardzo niepokoi mnie trend odwrotu od sprawdzonych szczepionek ratujących życie. Chciałabym, żeby ludzie ufali naukowcom i nie bali się
- 2025-03-14: Julia Kamińska: Dzięki roli lekarki z większą pewnością wykonywałabym teraz masaż serca. Potrafiłabym pewnie też zrobić szew na skórze
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2024-11-25: Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu
- 2024-10-07: Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne
- 2024-09-23: Monika Miller: Troszkę odeszłam z polskiego show-biznesu, bo ja nie do końca do niego pasuję. Na co dzień nie czytam i nie mówię po polsku
- 2024-07-26: Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.