Mówi: | Magdalena Antosiewicz |
Funkcja: | blogerka modowa |
Magdalena Antosiewicz: Nigdy nie dorównam blogerkom dwudziestoparoletnim. Wyróżniam się jednak stylem, charakterem i urodą
Swojego bloga Magdalena Antosiewicz prowadzi z myślą o kobietach powyżej 35 roku życia. Szafiarka zdobywa coraz większą popularność i przyznaje, że nadszedł ten moment, kiedy zamiast tylko inwestować, wreszcie zarabia na swoim projekcie. Nie chce jednak konkurować z młodszymi koleżankami po fachu ani też być z nimi porównywana.
– Miałam zamiar prowadzić bloga stricte modowego, chciałam zwrócić się do kobiet po 30 roku życia, chociaż słyszę i mam opinie, że oglądają mnie też dwudziestolatki i biorą jakiś tam przykład ze mnie. Im bardziej w to wchodzę, to bardziej widzę, że moda bardzo się łączy z urodą, wyglądem, stylem życia, więc chciałabym ze swojego bloga w przyszłości stworzyć portal modowy plus uroda, wygląd i wszystko, co dotyczy kobiety – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Magdalena Antosiewicz, autorka bloga Thirty fashion.
Rekomendując swojego bloga, Magdalena Antosiewicz podkreśla, że jest miłośniczką i wielka fanką mody. Preferuje i promuje stylizacje z lekką nutą ekstrawagancji, elegancji i klasy. Nie chce być porównywana z innymi, znanymi blogerkami i na nikim się nie wzoruje.
– Nigdy nie będę w tym miejscu, w którym one teraz są, bo one zaczynały wcześniej i w ogóle nie jest to dla mnie porównanie. Chciałabym właśnie stać się taką blogerką, żeby brały ze mnie przykład dziewczyny po 35 roku życia, po 30, po 40, a jak wezmą przykład i po 20 i po 50 to też będzie dobrze – mówi Magdalena Antosiewicz.
Jest bardzo dużo blogów skierowanych do młodych dziewcząt i kobiet przed 30 rokiem życia. Już jednak nieco starsze panie niewiele mogą z nich skorzystać. Antosiewicz znalazła tę niszę i szybko ją zagospodarowała. Ma już swoje stałe grono fanek i do nich kieruje swoje posty.
– Nie liczyłam, że tak szybko mój blog wejdzie w taki etap, w jakim jest w tym momencie, ale bardzo się cieszę, że zaczynam iść do przodu i zaczynam na tym blogu coś zarabiać. Oczywiście nie tak jak dziewczyny, które mają wielka popularność w internecie. Nigdy nie dorównam blogerkom dwudziestoparoletnim, ale mam nadzieję, że będzie mnie coraz więcej ludzi oglądać, będę się coraz bardziej podobać, bo jednak wyróżniam się swoim stylem, charakterem i urodą – podkreśla Magdalena Antosiewicz.
Czytaj także
- 2024-07-17: Luna: Moda jest fajnym sposobem na wyrażenie siebie. Ja albo się za nią chowam, albo coś manifestuję swoim ubiorem
- 2024-06-04: Magdalena Boczarska: Spektakl „Wypiór” rozprawia się z mitem romantyzmu i z postacią Adama Mickiewicza. Nasz wieszcz wcale nie był takim kryształowym bohaterem i wielkim patriotą, za jakiego go uznajemy
- 2024-06-27: Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności
- 2024-06-11: Mateusz Banasiuk i Magdalena Boczarska: Po 10 latach razem można też pracować na jednej scenie, mieć z tego dużą frajdę i się wzajemnie inspirować
- 2024-01-24: Ewa Minge: Opracowałam inteligentną kolekcję ubrań. Projekty mają różnego rodzaju czujniki pozwalające monitorować stan zdrowia
- 2024-01-16: Ewa Minge: Rynek mody udaje, że ma się dobrze, ale tak nie jest. Jesteśmy zalewani przez bardzo tanią modę fast-foodową z Azji, z którą projektantom ciężko jest konkurować
- 2024-01-11: Robert Kupisz: Nigdy nie porównuję się z innymi projektantami, wolę się nimi inspirować. Zawsze wyciągam rękę do moich kolegów i mogą liczyć na moją pomoc
- 2023-10-25: W czwartek przedpremierowy pokaz filmu świątecznego „Uwierz w Mikołaja”. Autorką scenariusza jest Ilona Łepkowska
- 2023-12-06: Magdalena Lamparska: Macierzyństwo nauczyło mnie miłości bezwarunkowej i cierpliwości. Rodzina jest dla mnie fundamentem
- 2023-11-20: Magdalena Lamparska: Przez wiele setek lat kobieca seksualność była schowana w szafie. Teraz panie zaczynają śmielej mówić o swoich potrzebach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Ochrona środowiska
![](/files/1922771799/fleming-otoczenie-2-foto-1-ram,w_274,r_png,_small.png)
Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew
Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.
Gwiazdy
Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem
![](/files/1922771799/191-herbus-joga-foto,w_133,_small.jpg)
Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.
Handel
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto,w_133,r_png,_small.png)
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.