Mówi: | Majka Jeżowska |
Funkcja: | wokalistka |
Majka Jeżowska: Jestem pewna siebie. Czuje się seksownie i atrakcyjnie
Wokalistka tłumaczy, że kobiecość można wyrażać na wiele sposobów, ale kluczową rolę gra pewność siebie, odpowiednia gestykulacja i umiejętne eksponowanie zalet swojej sylwetki. Trzeba jednak pamiętać o tym, że nawet najbardziej wyzywający strój nie doda kobiecie piękna, jeśli nie emanuje z niej urok wewnętrzny. Piosenkarka przyznaje, że ona sama czuje się niezwykle kobieco i pozytywną energią stara się też zarażać swoje koleżanki.
Majka Jeżowska nie ukrywa, że jest świadoma swojej kobiecości, seksapilu i wdzięku. Nigdy nie była zamkniętą w sobie szarą myszką. Zawsze lubiła zwracać na siebie uwagę swoją żywiołowością i pozytywnym podejściem do życia.
– Dbam po prostu o swoją kobiecość, lubię czuć się atrakcyjna i nie wstydzę się tego. Nie ma tu żadnej filozofii ani jakichś ukrytych sekretów, ponieważ osoba, która występuje publicznie, na scenie, na estradzie, tańczy i śpiewa ma już opanowane pewne ruchy i musi być trochę ekshibicjonistką, bo to się nie da być takim totalnie zablokowanym w środku i skromnym, i śpiewać taki repertuar jak ja. Chyba że śpiewa się poezję śpiewaną w czarnej długiej sukni w jakimś małym zadymionym klubie. Natomiast ja jestem bardzo energetyczną osobą, jestem pewna siebie, czuję się seksownie i atrakcyjnie – mówi agencji Newseria Majka Jeżowska.
Jeżowska lubi się dzielić swoimi złotymi radami z koleżankami. Chętnie doradza im w kwestii ubioru, maskowania mankamentów figury czy choćby pozowania do zdjęć.
– Podczas wakacji tłumaczyłam moim młodszym koleżankom, że trzeba bardziej pobudzić czyjąś wyobraźnię, niewiele pokazując, niż się totalnie obnażyć. Absolutnie nie chodziłam w skąpym bikini, natomiast to, że sobie wyobrażają inni, co tam pod spodem się kryje, to jest druga sprawa. I mówiłam im, żeby się nie wstydziły swojej kobiecości i żeby emanowały nią. Wystarczy wyprostować się, nie garbić, nie wstydzić dużego czy też zbyt małego biustu – mówi Majka Jeżowska.
Piosenkarka jest wdzięczna swojej mamie, która już od najmłodszych lat dbała o to, by miała zgrabną sylwetkę i pamiętała o właściwej postawie. Tamte starania jak najbardziej się opłaciły.
– To się bierze z dzieciństwa. Pamiętam, że odrabiałam lekcje przy takim stole kuchennym i mama wsadzała mnie i mojej siostrze taką długą linijkę za łopatki, żebyśmy trzymały się prosto. I ja się teraz trzymam prosto, jak gdzieś wychodzę i wkładam szpilki, czy stoję na ściance, czy idę po czerwonym dywanie, czy jestem na scenie, prostuję się. Biust jest od razu większy, my pokazujemy, że jesteśmy fajne i pewne siebie. I właściwie od tego trzeba zacząć, od pewności siebie, od pewnej postawy, od pewnych ruchów, gestykulacji, które mówią, że jesteśmy otwartymi, fajnymi kobietami – mówi Majka Jeżowska.
Zdaniem Majki Jeżowskiej każda kobieta – niezależnie od wieku, statusu społecznego, wykonywanego zawodu czy zasobności portfela – powinna w miarę możliwości o siebie dbać. By czuć się kobieco, nie trzeba używać drogich kosmetyków, stosować zabiegów medycyny estetycznej czy kupować drogich ubrań. Wystarczy regularna codzienna pielęgnacja, porcja ćwiczeń, która dobrze wpłynie na sylwetkę, odpowiednia dieta i dobry humor, który dodaje urody każdemu.
Czytaj także
- 2024-10-08: Już małe dziewczynki wiążą poczucie własnej wartości z wyglądem. Przykładają do tego większą wagę niż chłopcy [DEPESZA]
- 2023-04-20: Ewa Kasprzyk: Lubię siebie i akceptuję taką, jaka jestem. Mam w życiu inne priorytety niż robienie sobie sześciopaku
- 2023-04-06: Kobiety spędzają ok. 4 godz. dziennie na dbaniu o swój wygląd. Mężczyźni tylko nieznacznie krócej
- 2022-11-04: Trening w szpilkach. Nowy trend wkracza do klubów fitness w Polsce
- 2022-03-10: Taisa Katrynets-Olko: Teraz w Polsce jest mnóstwo ukraińskich kobiet z dziećmi. Muszą mieć ogromną siłę
- 2022-05-05: Irena Kamińska-Radomska: Polki powinny popracować nad pewnością siebie. Brak poczucia wartości jest absolutnie nieadekwatny do ich wykształcenia i rozwoju osobistego
- 2022-04-04: Marta Tomczak, uczestniczka „Projekt Lady”: Nie czuję się damą. Na co dzień jestem bardziej kopciuszkiem
- 2021-09-28: Majka Jeżowska: Na stare lata odkryłam w telefonie gry i nie sądziłam, że tak mnie to wciągnie. Zwariowałam na punkcie tzw. kulek
- 2021-09-22: Majka Jeżowska: Nie wpadam w panikę, jeśli będzie czwarta fala. Jestem zaszczepiona, więc ta świadomość mi pomaga
- 2021-11-10: Majka Jeżowska: Lubię biografie. Dowiaduję się z nich o sławnych osobach dużo więcej niż z wywiadów czy z artykułów prasowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.