Newsy

Małgorzata Ostrowska wzięła udział w sesji do biznesowego kalendarza

2013-12-13  |  07:40

W kalendarzu Businesswoman&Life 2014 pojawi się Małgorzata Ostrowska. Wokalistka przyznaje jednak, że z biznesem ma niewiele wspólnego i występuje tam wyłącznie w szczytnym celu, w charakterze artystki.

Ostrowska wystąpiła na zdjęciu w parze z  Agnieszką Czarnecką-Wiącek, właścicielką warszawskiej Galerii Czarne. Jak mówi piosenkarka, panie bardzo dobrze się dogadywały.

– Sesja odbywała się w dość wesołej atmosferze. Mam wrażenie, że fajne zdjęcia wyszły. Ja z biznesem mam bardzo niewiele wspólnego, nie mam głowy do biznesu. Występuję tam w charakterze artystki w duecie z kobietą zajmującą się biznesem, taki był zamysł – opowiada Ostrowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Według wokalistki, zdjęcia wyszły bardzo dobrze i ciężko było wybrać to jedyne, najlepsze do kalendarza. Przyznaje, że zorganizowanie takiej sesji było doskonałym pomysłem.

– Uznano być może, że ktoś ociepli wizerunek biznesu albo, wręcz przeciwnie, doda pikanterii wizerunkowi artysty – uważa wokalistka.

W kalendarzu oprócz Małgorzaty Ostrowskiej można zobaczyć m. in. Grażynę Wolszczak, Ilonę Felicjańską, Annę Korcz i Joannę Jabłczyńską. Cały dochód z jego sprzedaży zostanie przeznaczony na Fundację Ewy Błaszczyk Akogo oraz Klinikę Budzik. Licytacja kalendarzy odbędzie się 15 grudnia w warszawskim Teatrze Kamienica. Podczas finałowej gali zaśpiewa Ostrowska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.