Newsy

Małgorzata Ostrowska wzięła udział w sesji do biznesowego kalendarza

2013-12-13  |  07:40

W kalendarzu Businesswoman&Life 2014 pojawi się Małgorzata Ostrowska. Wokalistka przyznaje jednak, że z biznesem ma niewiele wspólnego i występuje tam wyłącznie w szczytnym celu, w charakterze artystki.

Ostrowska wystąpiła na zdjęciu w parze z  Agnieszką Czarnecką-Wiącek, właścicielką warszawskiej Galerii Czarne. Jak mówi piosenkarka, panie bardzo dobrze się dogadywały.

– Sesja odbywała się w dość wesołej atmosferze. Mam wrażenie, że fajne zdjęcia wyszły. Ja z biznesem mam bardzo niewiele wspólnego, nie mam głowy do biznesu. Występuję tam w charakterze artystki w duecie z kobietą zajmującą się biznesem, taki był zamysł – opowiada Ostrowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Według wokalistki, zdjęcia wyszły bardzo dobrze i ciężko było wybrać to jedyne, najlepsze do kalendarza. Przyznaje, że zorganizowanie takiej sesji było doskonałym pomysłem.

– Uznano być może, że ktoś ociepli wizerunek biznesu albo, wręcz przeciwnie, doda pikanterii wizerunkowi artysty – uważa wokalistka.

W kalendarzu oprócz Małgorzaty Ostrowskiej można zobaczyć m. in. Grażynę Wolszczak, Ilonę Felicjańską, Annę Korcz i Joannę Jabłczyńską. Cały dochód z jego sprzedaży zostanie przeznaczony na Fundację Ewy Błaszczyk Akogo oraz Klinikę Budzik. Licytacja kalendarzy odbędzie się 15 grudnia w warszawskim Teatrze Kamienica. Podczas finałowej gali zaśpiewa Ostrowska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.