Newsy

Marcela Leszczak szaleńczo zakochana w rosyjskim projektancie

2013-10-31  |  11:25
Związek Marceli Leszczak i Alexa Caprise kwitnie. Modelka znana z programu "Top Model" zdradziła, że łączy ich prawdziwe uczucie. Para poznała się kilka miesięcy temu na imprezie Samochód Roku Playboya.

Ukochany modelki nie miał wtedy o niej zielonego pojęcia. Marcela przyznaje, że Alex nie wiedział, że była w "Top Model", ani że ma zagrać w serialu.

Alex Caprice (prawdziwe imię i nazwisko to Alexander Chumakou), jest rosyjskim projektantem, który do zdjęć promocyjnych zatrudnił w marcu Natalię Siwiec. Sesja fotograficzna modelki wywołała spore zamieszanie, bo zdjęcia były bardzo odważne.

Alex jest rosyjskim projektantem. Projektuje marynarki. Teraz jest w trakcie składania nowej kolekcji. Niebawem wszystko wejdzie. Chciałabym bardzo zdradzić, bo troszeczkę widziałam już, ale niestety nie mogę – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Marcela Leszczak.

Atelier Alexa działa przy ulicy Pięknej 20 w Warszawie.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.