Newsy

Marcin Prokop nie poprowadzi Sylwestra TVN

2013-11-21  |  11:50

Po raz pierwszy od sześciu lat TVN organizuje imprezę sylwestrową na żywo i będzie ją transmitować w stacji. Marcin Prokop zdradza, że zabawę poprowadzi co najmniej kilka największych gwiazd telewizji, ale nie on. Nazwisko prezentera pojawiało się ostatnio na liście potencjalnych prowadzących.

– Szykuje się niezła impreza – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Marcin Prokop.

Prowadzący „Dzień Dobry TVN” nie może jednak zdradzać szczegółów Sylwestra organizowanego przez stację, ponieważ kierownictwo stacji zakazało mu rozmawiać z mediami na ten temat. Ujawnia jednak pewne szczegóły na temat prowadzących.

– Nie ja ją będę prowadził. Będzie to tzw. ława przysięgła osób występujących w różnych programach TVN. Nie będzie to jedna, nie będą to dwie osoby. To będzie multiplikacja gwiazdorskiego szaleństwa - zapowiada dziennikarz.

Impreza ma się odbyć w Krakowie, a na liście prowadzących wymieniana przez media jest m.in. Agnieszka Szulim i Olivier Janiak. TVN oficjalnie jednak niczego nie potwierdza.

"Nowy Rok przywitamy na krakowskim rynku w towarzystwie gwiazd i najlepszych polskich wykonawców" taką lakoniczną informację podaje stacja w komunikacie prasowym. Oficjalna, wspólna konferencja TVN i miasta Krakowa odbędzie się 28 listopada. Wtedy stacja zaprezentuje szczegóły imprezy.

Przygotowania do sylwestrowej imprezy ruszyły już pełną parą także w Polsacie i TVP 2. Stacje co roku są współorganizatorami zabawy i transmitują je na żywo z wybranych miast. Wiadomo już, że tym roku polsatowska impreza odbędzie się w Gdyni. Gwiazdami będą m.in. Maryla Rodowicz, Krzysztof Krawczyk, Budka Suflera, Urszula i Enej. TVP 2 nadawać będzie z Wrocławia. Szczegółowy plan imprezy trzymany jest w tajemnicy.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.