Mówi: | Marcin Prokop |
Funkcja: | dziennikarz |
Marcin Prokop nie poprowadzi Sylwestra TVN
Po raz pierwszy od sześciu lat TVN organizuje imprezę sylwestrową na żywo i będzie ją transmitować w stacji. Marcin Prokop zdradza, że zabawę poprowadzi co najmniej kilka największych gwiazd telewizji, ale nie on. Nazwisko prezentera pojawiało się ostatnio na liście potencjalnych prowadzących.
– Szykuje się niezła impreza – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Marcin Prokop.
Prowadzący „Dzień Dobry TVN” nie może jednak zdradzać szczegółów Sylwestra organizowanego przez stację, ponieważ kierownictwo stacji zakazało mu rozmawiać z mediami na ten temat. Ujawnia jednak pewne szczegóły na temat prowadzących.
– Nie ja ją będę prowadził. Będzie to tzw. ława przysięgła osób występujących w różnych programach TVN. Nie będzie to jedna, nie będą to dwie osoby. To będzie multiplikacja gwiazdorskiego szaleństwa - zapowiada dziennikarz.
Impreza ma się odbyć w Krakowie, a na liście prowadzących wymieniana przez media jest m.in. Agnieszka Szulim i Olivier Janiak. TVN oficjalnie jednak niczego nie potwierdza.
"Nowy Rok przywitamy na krakowskim rynku w towarzystwie gwiazd i najlepszych polskich wykonawców" – taką lakoniczną informację podaje stacja w komunikacie prasowym. Oficjalna, wspólna konferencja TVN i miasta Krakowa odbędzie się 28 listopada. Wtedy stacja zaprezentuje szczegóły imprezy.
Przygotowania do sylwestrowej imprezy ruszyły już pełną parą także w Polsacie i TVP 2. Stacje co roku są współorganizatorami zabawy i transmitują je na żywo z wybranych miast. Wiadomo już, że tym roku polsatowska impreza odbędzie się w Gdyni. Gwiazdami będą m.in. Maryla Rodowicz, Krzysztof Krawczyk, Budka Suflera, Urszula i Enej. TVP 2 nadawać będzie z Wrocławia. Szczegółowy plan imprezy trzymany jest w tajemnicy.
Czytaj także
- 2024-11-13: Katarzyna Dowbor: Mamy z synem umowę, że nie rozmawiamy o pracy. Cieszę się, że został ciepło przyjęty przez widzów TVN i ma dobre wyniki oglądalności
- 2024-10-07: Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne
- 2024-10-24: Agata Młynarska: Kobiety coraz odważniej rozmawiają na trudne tematy. Bardzo odważnie bronią swojego zdania
- 2024-10-17: Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji
- 2024-09-03: Jessica Mercedes: Mój brat został potrącony na pasach, mimo że miał zielone światło. Była to dla nas strasznie stresująca sytuacja
- 2024-09-24: Aleksandra Adamska: Mój kalendarz zapełniony jest po brzegi. Mam taką ilość zobowiązań zawodowych, że nie jestem już w stanie zrobić nic dodatkowego
- 2024-07-11: Świadomość społeczna na temat ryzyka publikowania wizerunków dzieci w internecie nadal bardzo niska. UODO apeluje o ostrożność
- 2024-06-13: Anna Kalczyńska: Ostatni rok dał mi duży oddech i dziś już oglądam „Dzień Dobry TVN” z dystansem. Zmiany doceniamy po jakimś czasie
- 2024-04-02: Coraz częściej dzikie zwierzęta pojawiają się w miastach. Pomaganie im może tylko zaszkodzić
- 2024-03-25: Jan Wieczorkowski: Trema jest zawsze przed spektaklem. Kiedyś proponowałem innym aktorom medytację, ale każdy ma swoje sposoby
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.