Newsy

Marta Wierzbicka: na Instagramie pokazuję życie, jakie prowadzę naprawdę, nie zmyślone

2018-07-03  |  06:14

Mój Instagram jest zgodny ze mną – mówi aktorka. Nie ukrywa, że ze względu na ilość pracy zawodowej nie jest w stanie regularnie publikować nowych postów w mediach społecznościowych. Zawsze jednak pokazuje w nich życie, jakie naprawdę prowadzi, a nie wymyślone na potrzeby show-biznesu.

Marta Wierzbicka była jedną z pierwszych polskich gwiazd, które zdecydowały się na obecność na Instagramie. Konto założyła już siedem lat temu, gdy to medium społecznościowe dopiero zdobywało popularność. Aktorka twierdzi, że pierwszych obserwujących zawdzięcza blogowi o nazwie Lubię szpinak, który wówczas prowadziła – czytelnicy bloga zaczęli bowiem śledzić jej aktywność na Instagramie.

– Teraz już nie jestem na przedzie, wyprzedziło mnie mnóstwo osób, ale cieszę się, że mój Instagram jest zgodny ze mną, nie jest jakimś zmyślonym życiem, tylko jest takim, jakie prowadzę naprawdę – mówi Marta Wierzbicka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Dziś gwiazda ma blisko 260 tys. obserwujących na Instagramie oraz ponad 300 tys. fanów na Facebooku. W przeciwieństwie do znacznej części przedstawicieli show-biznesu nie publikuje jednak postów regularnie – nowe zdjęcia pojawiają się nawet co kilka dni. Aktorka nie ukrywa, że jest to przede wszystkim efekt dużej liczby obowiązków zawodowych.

– Jest tej pracy bardzo dużo, te moje media społecznościowe trochę leżą odłogiem, ale mam nadzieję, że jak będę miała chwilę wolnego, to do tego wrócę – mówi Marta Wierzbicka.

Aktorka ma za sobą niedawną premierę spektaklu „Dwie pary do pary” w reżyserii Olafa Lubaszenki, który można oglądać w warszawskim Teatrze Capitol. Na jesień planowana jest kolejna premiera, letnie miesiące gwiazda spędzi więc na próbach w teatrze. Nieliczne wolne chwile woli poświęcać natomiast na inny rodzaj aktywności niż zajmowanie się mediami społecznościowymi.

Kiedy tylko mam chwilę wolnego, to robię wszystko, żeby znaleźć czas dla moich najbliższych, przyjaciół, żeby z nimi spędzić trochę czasu, bo to jest dla mnie najważniejsze – mówi aktorka.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.