Newsy

Marta Wierzbicka: na Instagramie pokazuję życie, jakie prowadzę naprawdę, nie zmyślone

2018-07-03  |  06:14

Mój Instagram jest zgodny ze mną – mówi aktorka. Nie ukrywa, że ze względu na ilość pracy zawodowej nie jest w stanie regularnie publikować nowych postów w mediach społecznościowych. Zawsze jednak pokazuje w nich życie, jakie naprawdę prowadzi, a nie wymyślone na potrzeby show-biznesu.

Marta Wierzbicka była jedną z pierwszych polskich gwiazd, które zdecydowały się na obecność na Instagramie. Konto założyła już siedem lat temu, gdy to medium społecznościowe dopiero zdobywało popularność. Aktorka twierdzi, że pierwszych obserwujących zawdzięcza blogowi o nazwie Lubię szpinak, który wówczas prowadziła – czytelnicy bloga zaczęli bowiem śledzić jej aktywność na Instagramie.

– Teraz już nie jestem na przedzie, wyprzedziło mnie mnóstwo osób, ale cieszę się, że mój Instagram jest zgodny ze mną, nie jest jakimś zmyślonym życiem, tylko jest takim, jakie prowadzę naprawdę – mówi Marta Wierzbicka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Dziś gwiazda ma blisko 260 tys. obserwujących na Instagramie oraz ponad 300 tys. fanów na Facebooku. W przeciwieństwie do znacznej części przedstawicieli show-biznesu nie publikuje jednak postów regularnie – nowe zdjęcia pojawiają się nawet co kilka dni. Aktorka nie ukrywa, że jest to przede wszystkim efekt dużej liczby obowiązków zawodowych.

– Jest tej pracy bardzo dużo, te moje media społecznościowe trochę leżą odłogiem, ale mam nadzieję, że jak będę miała chwilę wolnego, to do tego wrócę – mówi Marta Wierzbicka.

Aktorka ma za sobą niedawną premierę spektaklu „Dwie pary do pary” w reżyserii Olafa Lubaszenki, który można oglądać w warszawskim Teatrze Capitol. Na jesień planowana jest kolejna premiera, letnie miesiące gwiazda spędzi więc na próbach w teatrze. Nieliczne wolne chwile woli poświęcać natomiast na inny rodzaj aktywności niż zajmowanie się mediami społecznościowymi.

Kiedy tylko mam chwilę wolnego, to robię wszystko, żeby znaleźć czas dla moich najbliższych, przyjaciół, żeby z nimi spędzić trochę czasu, bo to jest dla mnie najważniejsze – mówi aktorka.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Gwiazdy

Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.