Newsy

Martyna Wojciechowska: wolę się skupiać na tym, co mam do przekazania, niż na wyglądzie

2019-08-26  |  06:55

Gwiazda TVN nie zamierza zmieniać stylu ubierania i porzucać ulubionej czerni. Mimo opinii o niestosowności jej kreacji, nawet na konferencji ramówkowej TVN postawiła na sportową stylizację w ciemnym kolorze. Dziennikarka podkreśla, że to, co ma do przekazania, jest dla niej ważniejsze, niż to, jak wygląda. 

Konferencje ramówkowe to dla większości gwiazd okazja do zaprezentowania się w najpiękniejszych kreacjach od znanych projektantów. Stroje te są następnie szeroko komentowane w mediach i oceniane przez ekspertów z dziedziny mody. Martyna Wojciechowska jako jedna z nielicznych przedstawicielek rodzimego show-biznesu pojawia się na tego typu imprezach w charakterystycznych dla siebie sportowych ubraniach w ulubionych kolorach – czerni lub ciemnej zieleni.

– Po prezentacji każdej ramówki TVN czytałam komentarze, jedna gwiazda wystąpiła w tym, druga w tym, kolor, suknia, a Martyna, no Martyna, no cóż, znów nudno, przewidywalnie, na czarno – mówi dziennikarka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

W komentarzach tych pojawiały się opinie, że dziennikarka powinna przywiązywać więcej uwagi do tego, jak prezentuje się na imprezach show-biznesowych, jej kreacje są bowiem zazwyczaj niestosowne w takich sytuacjach. Ona podkreśla jednak, że strój zawsze miał dla niej drugorzędne znaczenie, istotniejsze wydaje się jej bowiem to, co człowiek ma do powiedzenia, a nie to, jak wygląda.

– Stwierdziłam, że może się mylę, więc postawiłam to pytanie tym, którzy obserwują moje social media na Facebooku, na Instagramie, co w takim razie mam na siebie włożyć, ratunku. To jak mam wyglądać, żeby było tym razem stosownie? – mówi Martyna Wojciechowska.

Fani gwiazdy nie mieli wątpliwości, że i tym razem powinna wybrać ulubioną czerń. Radzili jej, by nie zmieniała stylu, z którego jest znana i w którym najwyraźniej doskonale się czuje. Podkreślali też, że sportowe ubrania najlepiej pasują do osobowości globtroterki i wyróżniają ją na tle często przesadnie wystylizowanych gwiazd. Na konferencji ramówkowej TVN, która odbyła się w miniony czwartek, Martyna Wojciechowska ponownie pojawiła się więc w czarnej kreacji. 

– W głosowaniu fanów, widzów programu i tych, którzy śledzą nowinki modowe, stanęło na tym, że dobrze jest, jak jest, nie należy tego zmieniać. Więc może kiedyś zdecyduję się na kolor, ale tak, wciąż wolę się skupiać na tym, co mam do przekazania, niż na tym, jak wyglądam, więc przepraszam, że nie zaskoczyłam – mówi dziennikarka.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.