Newsy

Modest Amaro o swoim pięcioletnim synu: smaki rozpoznaje błyskawicznie, ale nie będę go namawiał do pracy w gastronomii

2015-03-25  |  06:55

Nicolas, pięcioletni syn Modesta Amaro, zadebiutował w roli jurora w show „Hell’s Kitchen”. Tata jest z niego dumny i uważa, że chłopak ma talent kulinarny, odziedziczony po nim. Nie będzie go jednak rozwijał tylko w tym kierunku, bo chce, aby Nicolas poznał inne dziedziny i sam zdecydował w przyszłości, co chce robić.

Nicolas Amaro wystąpił gościnnie we wczorajszym „Hell’s Kitchen” wraz z innym znanymi dziećmi. U boku taty oceniał potrawy dla dzieci przygotowane przez uczestników. Modest Amaro w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle nie ukrywa dumy z syna. Uważa, że jest podobny do niego nie tylko wizualnie, lecz także z charakteru. Ma smykałkę do rozpoznawania dobrych potraw.

On jest taką moją kopią. Jest spokojny i opanowany, ale do czasu. Myślę, że ma dużą smykałkę do jedzenia, rozpoznaje smaki błyskawicznie, więc działają tutaj geny. Nie będę go jednak popychał w kierunku gastronomii. Będę próbował pokazywać mu inne ciekawe rzeczy, może do którejś będzie miał talent. Jeśli ostatecznie wybierze gastronomię, to czemu nie – powiedział prowadzący show podczas gali "Osobowości i Sukcesy Roku 2015" i dodał, że na razie on i syn mają odmienne gusta kulinarne.

Modest Amaro ma troje dzieci, rzadko jednak wypowiada się na tematy rodzinne. Show „Hell’s Kitchen” prowadzi od 2014 r. Popularność zdobył, występując jako juror w innym show „Top Chef”. Jest właścicielem restauracji Atelier Amaro, która na początku marca po raz trzeci otrzymała gwiazdkę Michelin.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.