Mówi: | Natalia Siwiec |
Funkcja: | modelka |
Natalia Siwiec jak Kim Kardashian – modelka zdradza szczegóły nowego show
W „Enjoy the view <3 Natalia” celebrytka wystąpi z mężem oraz rodziną. Kamery będą śledzić ich życie w rodzinnym domu.
– Jest to trochę wzorowane na reality Kardashianów, więc wychodzimy do polskiego widza z czymś podobnym. To jest trochę inna formuła niż Big Brother, więc myślę, że można dużo fajniejszych rzeczy pokazać – zdradza Natalia Siwiec agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Z Natalią Siwiec wystąpi mąż Mariusz, a także mama i siostra. Gwiazda przyznała, że z namówieniem męża na program nie było łatwo, ale użyła podstępu.
– Mam nadzieje, że on spełni w ten sposób swoje marzenia, nie mówię na razie jakie, ale to było kartą przetargową do tego, żeby wystąpił i był przy mnie cały czas – zdradziła Siwiec.
Gwiazda zapewnia, że nie boi się śledzących jej kamer i zamierza być szczera w każdym odcinku reality show.
– Nie mam problemów z naturalnością. Mariusz też całkiem dobrze sobie radzi, może rodzice będą mieli większy problem, siostra. Jestem sama ciekawa, w jaki sposób to zrobią i czy będzie stać ich na odrobinę takiego luzu. Wszystko przed nami – opowiada Siwiec.
Amerykanie od sześciu lat co tydzień goszczą w rezydencji Rodziny Kardashianów. Głównymi bohaterkami reality show pt: „Z kamerą u Kardashianów są Kim Kardashian, jej siostry Khloé oraz Kourtney, a także matka Kris Jenner.
Kim Kardashian, dzięki programowi, ma dziś na swoim koncie miliony dolarów. Tylko w 2010 r. zarobiła 6 milionów dolarów. Rok temu na jej konto trafiło aż 12 milionów. Magazyn Forbes umieścił ją na siódmym miejscu najbardziej wpływowych ludzi świata show-biznesu.
Czytaj także
- 2024-11-18: Maciej Rock: „Must Be the Music” to jeden z moich ulubionych programów. Szczególnie wspominam Korę
- 2024-11-21: Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
- 2024-11-15: Anna Lewandowska: Są aż trzy odsłony „Czerwonego dywanu” w „Pytaniu na śniadanie”. Ten punkt naszego programu ma bardzo dobrą oglądalność
- 2024-10-01: Margaret: Wymowa języka francuskiego jest dla mnie bardzo wymagająca. Teraz znowu zaśpiewam w tym języku i mam nadzieję, że pójdzie mi lepiej
- 2024-09-23: Monika Miller: Troszkę odeszłam z polskiego show-biznesu, bo ja nie do końca do niego pasuję. Na co dzień nie czytam i nie mówię po polsku
- 2024-09-19: Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm
- 2024-09-03: Jessica Mercedes: Mój brat został potrącony na pasach, mimo że miał zielone światło. Była to dla nas strasznie stresująca sytuacja
- 2024-09-19: Gabi Drzewiecka i Jagna Niedzielska: Filipińczycy są ludźmi otwartymi i im mniej mają, tym więcej chcą ci dać. To jest wzruszające i na pewno dające do myślenia
- 2024-09-30: Daria Ładocha: Część uczestników już dużo wcześniej chciała wziąć udział w „Azja Express”. To powoduje, że pojawia się determinacja i motywacja
- 2024-10-04: Aleksandra Adamska i Ewelina Adamska-Porczyk: Na Filipinach spałyśmy z karaluchami i innymi robakami. Brakowało nam moskitiery na całe ciało
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.