Newsy

Natalia Siwiec jak Kim Kardashian – modelka zdradza szczegóły nowego show

2013-11-12  |  08:50
Ruszyły zdjęcia do reality show, którego bohaterką będzie Natalia Siwiec i jej rodzina. Modelka zdradza szczegóły programu, który będzie można oglądać na kanale VIVA Polska.

W „Enjoy the view <3 Natalia” celebrytka wystąpi z mężem oraz rodziną. Kamery będą śledzić ich życie w rodzinnym domu.

– Jest to trochę wzorowane na reality Kardashianów, więc wychodzimy do polskiego widza z czymś podobnym. To jest trochę inna formuła niż Big Brother, więc myślę, że można dużo fajniejszych rzeczy pokazać – zdradza Natalia Siwiec agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Z Natalią Siwiec wystąpi mąż Mariusz, a także mama i siostra. Gwiazda przyznała, że z namówieniem męża na program nie było łatwo, ale użyła podstępu.

– Mam nadzieje, że on spełni w ten sposób swoje marzenia, nie mówię na razie jakie, ale to było kartą przetargową do tego, żeby wystąpił i był przy mnie cały czas – zdradziła Siwiec.

Gwiazda zapewnia, że nie boi się śledzących jej kamer i zamierza być szczera w każdym odcinku reality show.

– Nie mam problemów z naturalnością. Mariusz też całkiem dobrze sobie radzi, może rodzice będą mieli większy problem, siostra. Jestem sama ciekawa, w jaki sposób to zrobią i czy będzie stać ich na odrobinę takiego luzu. Wszystko przed nami – opowiada Siwiec.

Amerykanie od sześciu lat co tydzień goszczą w rezydencji Rodziny Kardashianów. Głównymi bohaterkami reality show pt: „Z kamerą u Kardashianów są Kim Kardashian, jej siostry Khloé oraz Kourtney, a także matka Kris Jenner.

Kim Kardashian, dzięki programowi, ma dziś na swoim koncie miliony dolarów. Tylko w 2010 r. zarobiła 6 milionów dolarów. Rok temu na jej konto trafiło aż 12 milionów. Magazyn Forbes umieścił ją na siódmym miejscu najbardziej wpływowych ludzi świata show-biznesu.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.