Newsy

Natalia Zastępa: Łączenie nauki w szkole ze śpiewaniem jest dosyć trudne. Kosztuje mnie to naprawdę dużo pracy

2020-01-13  |  06:45

Mimo młodego wieku wokalistka ma jasno wytyczone życiowe cele i z determinacją dąży do ich realizacji. Nie ukrywa, że tworzenie muzyki i koncertowanie czasem trudno jest jej pogodzić z nauką w liceum, ale stara się robić wszystko, by nie zaniedbywać obowiązków.

Natalia Zastępa jest finalistką pierwszej edycji „The Voice Kids” oraz dziewiątej edycji „The Voice of Poland”. Wokalistka chce wykorzystać szansę, jaką dał jej udział w popularnych programach muzycznych, i zapewnia, że jest gotowa na wiele poświęceń. Choć ma już na swoim koncie sporo sukcesów i jej utwory cieszą się dużą popularnością, to jest to okupione ciężką pracą i wyrzeczeniami.

– Łączenie koncertowania i działań w Warszawie ze szkołą jest dosyć trudne, ale na razie daję radę. Jestem w drugiej klasie liceum. Jest ciężko, kosztuje mnie to naprawdę dużo pracy, często muszę nadrabiać zaległości, ale ja to lubię. To jest moja pasja i jestem świadoma, że muszę się trochę poświęcić i dać z siebie więcej – mówi agencji informacyjnej Newseria Natalia Zastępa.

Wokalistka podkreśla, że choć trudno pogodzić ze sobą wszystkie obowiązki, to nie zamierza rezygnować ze śpiewania ani też robić sobie żadnej przerwy. Chce nadal rozwijać swoją największą życiową pasję, nagrywać nowe utwory i umacniać swoją pozycję na rynku muzycznym.

– Śpiewam w sumie od małego dzieciaka, uczyłam się już, jak miałam osiem lat, i uczę do teraz, więc można powiedzieć, że całe życie – mówi Natalia Zastępa.

Wokalistka właśnie wydała swój kolejny singiel „Kłopoty”, który opowiada o szalonej miłości. W przyszłym roku planuje natomiast nagrać swoją pierwszą płytę.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.