Newsy

Patty: studiuję po to, żeby mieć papier

2014-05-06  |  07:05
Patrycja Patty Dłutkiewicz, powraca z nowym teledyskiem. Wokalistka znana głównie dzięki utworowi „(Zabiłeś Tę Miłość) Nie Ma Nas”, postanowiła zrealizować klip do kolejnego numeru z płyty „Już zmrok”. Oprócz kariery muzycznej Patrycja Dłutkiewicz studiuje edukację artystyczną na Uniwersytecie Łódzkim. Jednak wokalistka nie wiąże przyszłości z wybranym kierunkiem.

Jest to edukacja artystyczna połączona z pedagogiką. Lubię dzieci, ale nie mam do nich dobrego podejścia. Miałam praktyki w szkole i w domu kultury, ale nie podobało mi się. Powiem wprost, studiuję po to, żeby mieć papier. Nie widzę dla siebie innej drogi niż muzyka. Jeżeli nie miałabym kontraktu, to nie wiem, co bym zrobiła – tłumaczy Patty w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Patty popularność zdobyła dzięki występowi w Dzień Dobry TVN, w jego trakcie pojawiła się na scenie nie z członkami zespołu, a z podstawionymi modelkami. Jedną z nich była Andżelika Fajcht.

Cały czas mam kontakt z Andżeliką. Niedługo jedziemy wspólnie na Fashion Week w Łodzi. Co prawda ona teraz więcej podróżuje, ale kontakt mamy cały czas. Nie jesteśmy jakimiś wielkimi koleżankami, ale znajomość utrzymujemy – mówi wokalistka. 
Nie ukrywa, że najlepszą formą promocji jest wzbudzenie zainteresowania opinii publicznej. Tak też zrobiła przed premierą ostatniej płyty.

Polski biznes muzyczny rządzi się swoimi prawami i żeby się wybić, trzeba postarać się o dodatkowe show. Zrobiłam tak za pierwszym razem i nie byłam zszokowana, gdy to się rozniosło. Uważam, że Polacy zawsze się do czegoś doczepią. Nie mam z tym zupełnie problemu. Lubię czasami robić głupie rzeczy, a jeżeli się jeszcze sprzedadzą to tym lepiej – wyjaśnia Dłutkiewicz.
 
Pierwszy teledysk piosenkarki do utworu „(Zabiłeś Tę Miłość) Nie Ma Nas” obejrzało ponad 15 milionów internautów. Teraz Patty nie liczy na podobny wynik, jednak spodziewa się pozytywnego odbioru klipu, zwłaszcza że został zrealizowany bez pomocy wytwórni.

Teledysk powstawał w ciężkich warunkach. Na początku wszystko rozplanowałam i napisałam scenariusz z moim znajomym. Po jakimś czasie okazało się, że konieczna jest wizyta w szpitalu, przez co musiałam przełożyć przygotowania na późniejsze terminy. Niektóre sceny trzeba było poprawiać cały czas. Klip powstawał trzy miesiące i w końcu się udało – opowiada Patty.

Dłutkiewicz zapowiada także, że powoli kończy z promocją debiutanckiej płyty i rozpoczyna pracę nad nowym materiałem. Już wkrótce do sieci trafić ma najnowszy singiel piosenkarki.

Nagrywamy nowy singiel. Na razie oczywiście głowę zaprząta mi teledysk, ale utwór również pojawi się niedługo. Będzie zupełnie inny niż numery z płyty – zdradza Patty.

Debiutancki krążek Patty „Już zmrok” ukazał się 15 października nakładem wytwórni Konkol Music.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.