Newsy

Robert Kupisz w tym sezonie wciąż wierny flanelowym koszulom

2014-04-10  |  06:40

W tym sezonie Robert Kupisz każdemu miłośnikowi mody poleca flanelową koszulę. Można ją nosić na wiele sposobów i na różną pogodę. W swojej szafie flanele od Kupisza ma m.in. najbardziej znana polska modelka Anja Rubik.

Koszula flanelowa to idealny element stroju nie tylko ze względu na walory estetyczne, lecz także  na funkcjonalność i uniwersalność.

Może być i ciepła, i przewiewna jednocześnie. Można ją łączyć z różnymi rzeczami, nawet z elegancką sukienką. Koszula flanelowa daje wiele możliwości przekonuje w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle projektant Robert Kupisz.

Na co dzień można ją nosić do jeansów lub pod marynarkę. Wywinięta pod szyją w chłodniejszą pogodę może posłużyć jako szalik. Latem panie, które nie boją się eksperymentować z modą, mogą zrobić z niej spódnicę lub sukienkę. Flanela przewiązana na biodrach, zarówno u mężczyzn jak i kobiet, to trend coraz częściej widoczny na polskiej ulicy, promowany również przez gwiazdy i blogerki modowe. Koszule noszą m.in.: Jessica Mercedes, Maffashion, Maja Sablewska oraz Dawid Woliński.

W Polsce największym propagatorem noszenia koszul flanelowych jest Robert Kupisz, który sam po raz pierwszy pokazał swoje projekty koszul już trzy lata temu w kolekcji inspirowanej powstaniem warszawskim.  

Do tej pory świetnie się sprzedają. W tym sezonie ludzie naprawdę się do nich przekonali i wiele osób nosi te koszule  mówi projektant.

Jedną z najsławniejszych klientek i fanek flaneli od Kupisza jest Anja Rubik. Supermodelka ma już trzy egzemplarze i bardzo chętnie je zakłada.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.