Newsy

Stylistka Karina Kosson o pracy z Jarosławem Kaczyńskim: życzyłabym sobie tylko takich klientów

2014-05-12  |  06:45
Karina Kosson, nowa stylistka prezesa PiS, przyznaje, że jest zadowolona ze współpracy z Jarosławem Kaczyńskim. Praca z politykiem jest dla niej nowym wyzwaniem. Wcześniej Kosson pracowała między innymi dla Michała Piróga. Jej wcześniejsze stylizacje były dużo odważniejsze niż te przygotowane dla Kaczyńskiego.

– Współpraca przebiegała wzorowo. Pan Prezes jest przesympatycznym człowiekiem. Atmosfera na planie była bardzo miła i tak naprawdę to życzyłabym sobie tylko takich klientów i takiej współpracy  – przyznaje Karolina Kosson, nowa stylista Jarosława Kaczyńskiego. To ona wybrała słynny granatowy pulower, w którym polityk wystąpił podczas majowego orędzia.

Jako efekt współpracy z prezesem PiS, Kosson wstawiła ich wspólne zdjęcie na Facebooka. Jak sama mówi, chciała sprawdzić reakcje internautów. Wiele wśród nich było kontrowersyjnych. Dla stylistki najważniejsze są jednak efekty pracy.

– Oczywiście, na początku jest pewien dystans, ale ogólnie jest bardzo miły [Jarosław Kaczyński - red.]. Trochę rozmawialiśmy o pracy na planie. Różne anegdoty. Jest naprawdę przeuroczym starszym panem dodaje stylistka.

Dla Kosson współpraca z politykiem to nowe wyzwanie. Wcześniej stylistka działała w show-biznesie, między innymi z Michałem Pirógiem. Jak mówi, w programach rozrywkowych i telewizji liczy się spektakularny efekt. Stylizacje mają być niezapomniane i wprawiać w osłupienie.

– W tym momencie praca jest spokojniejsza. Klient jest zupełnie inny, zupełnie inne są założenia. Trudno to porównać. Jedna i druga praca ma swoje wady i zalety, ale teraz jest spokojniej przekonuje w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Karina Kosson zajmuje się kreowaniem wizerunku polityków i biznesmenów. Pracowała m.in. z Januszem Piechocińskim i Grzegorzem Schetyną. Wcześniej ubierała gwiazdy: Michała Piróga, Joannę Krupę, Paulinę Sykut, Dorotę Wellman i Marcina Prokopa. Tworzyła też stylizacje w programach TVN-u „Top Model” i „You Can Dance”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.