Newsy

Tomasz Jacyków: na Instagramie jestem Tomaszem J., a nie celebrytą

2018-02-23  |  06:21

Instagram ma być moją zabawką – mówi stylista. Podkreśla, że konta w popularnym serwisie społecznościowym nie traktuje jako sposobu autopromocji, lecz jako rozrywkę. Chętnie pokazuje jednak kulisy swoich dokonań zawodowych, np. publikując zdjęcia z planu programu „Remont na 5”.

Tomasz Jacyków prowadzi na Instagramie konto o nazwie tomaszekj. W przeciwieństwie do większości gwiazd nie podaje tam żadnych danych osobistych ani kontaktu do agenta – tożsamość właściciela profilu można poznać wyłącznie na podstawie fotografii. Stylista publikuje ponadto zdjęcia bez komentarzy i popularnych hasztagów.

– Ja tam jestem Tomaszem J., nie celebrytą, nie stylistą – mówi Tomasz Jacyków agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gospodarz programu „Gwiazdy na dywaniku” twierdzi, że jego konto na Instagramie od początku miało mieć wyłącznie prywatny charakter, nie zamierzał bowiem wykorzystywać go w celach autopromocji. Przyznaje, że tego założenia nie udało się do końca zrealizować, konto obserwuje bowiem wielu fanów stylisty. Obecnie Tomasz Jacyków ma na Instagramie blisko 10 tys. obserwujących.

– On nie ma napędzać mi followersów, tylko ma być moją zabawką, tak go traktuję, stać mnie na to – mówi stylista.

Na Instagramie Tomasza Jacykowa dominują zdjęcia prywatne, pokazujące najnowsze stylizacje artysty lub dokumentujące wakacyjne wyjazdy i spotkania z przyjaciółmi. Stylista nie stroni jednak również od publikowania zdjęć odsłaniających kulisy jego życia zawodowego – niedawno umieścił na Instagramie krótki filmik z planu magazynu „Remont na 5”, emitowanego od stycznia 2017 roku na antenie stacji Tele5.

– Nasz program, mój i Daniela Wieleby, robimy już drugi sezon. Aranżacja wnętrz i projektowanie mebli to coś, co w znacznej mierze w tej chwili mnie pochłania – mówi Tomasz Jacyków.

Stylista twierdzi, że pod względem zawodowym jego oczkiem w głowie jest obecnie kolejny sezon programu „Gwiazdy na dywaniku”, który nagrywa wraz z Joanną Horodyńską. Ponadto Tomasz Jacyków kończy pracę nad swoją drugą książką – od ukazania się jego debiutanckiej publikacji, zatytułowanej „O elegancji i obciachu Polek i Polaków” minęły już cztery lata. Zajmuje się także kostiumami do spektakli teatralnych.

– Nadal zajmuję się kostiumami. Co nowego? Nowy spektakl reżyserowany przez Olafa Lubaszenko w Teatrze Capitol, to pewnie późną wiosną – mówi Tomasz Jacyków.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Doda: Udało mi się całkowicie zwalczyć przyczynę Hashimoto, a nie tylko skutki tej choroby. Nadal będę się dzielić moimi doświadczeniami i nie dam się zastraszyć

Niedawno piosenkarka podzieliła się swoim sposobem na wyleczenie się z hashimoto. Jak podkreśla, kiedy ona sama kilka lat temu usłyszała diagnozę, postanowiła zrobić wszystko, by zatrzymać rozwój przewlekłego zapalenia tarczycy o podłożu autoimmunologicznym. Przede wszystkim zaczęła prowadzić zdrowy styl życia i postawiła na restrykcyjną dietę. Skutecznym antidotum miały się też okazać suplementy. Jej wypowiedź wywołała spore kontrowersje. Lekarze podkreślają bowiem, że całkowite wyleczenie się z tego schorzenia nie jest możliwe, a rozwój choroby mogą powstrzymać wyłącznie leki.

Konsument

Po debacie prezydenckiej wzrosło zainteresowanie woreczkami nikotynowymi. Niesłusznie mylone są z nielegalnymi w Polsce snusami

Debata prezydencka 23 maja br. pokazała, że Polacy nie wiedzą, czym są saszetki nikotynowe oraz snusy, a także czym się różnią. Sztab wyborczy Karola Nawrockiego podał, że kandydat na prezydenta podczas debaty przyjął snus. Sam Karol Nawrocki sprostował, że była to saszetka nikotynowa. Tymczasem różnica między oboma produktami jest ogromna. Snus zawiera tytoń, którego nie ma w saszetce, a jego sprzedaż w UE – z wyjątkiem Szwecji – jest zabroniona.

Transport

SUV-y dominują rynek motoryzacyjny. Hyundai wprowadzi latem do sprzedaży nowy siedmioosobowy model

Na polskich i europejskich drogach królują SUV-y. W kwartale br. stanowiły już 60 proc. nowych rejestracji w Polsce. Latem w sprzedaży pojawi się nietypowa odmiana SUV-a: siedmioosobowy elektryczny Hyundai IONIQ 9. Marka zapewnia, że to pokaz jej możliwości technologicznych.