Newsy

W sobotę premiera serialu „Miłość w rytmie disco polo”. Piosenkę promującą nagrał zespół Weekend

2014-09-26  |  06:55

27 września w Polo TV odbędzie się premiera serialu „Miłość w rytmie disco polo”. Utwór promujący nową pozycję stacji – „Zniosłem tyle kłamstw” – stworzyła grupa Weekend. Muzycy formacji nakręcili także teledysk do tego kawałka, który będzie również czołówką serialu.

Oprócz nagrywania nowych utworów grupa nie przestaje koncertować. Zespół jesienią wyrusza w kolejną trasę koncertową, która obejmie także kilka miast za granicą.

Nasza najnowsza piosenka „Zniosłem tyle kłamstw”, napisana i zaaranżowana przez Macieja Sierakowskiego, będzie czołówką nowego serialu telewizji Polo TV. Oprócz nagrywania planujemy koncerty za granicą. Na pewno wystąpimy w Andrzejki w Brukseli, być może pojawimy się także w Oslo. Oprócz tego jeszcze we wrześniu zagramy w Niemczech – wyjaśnia Radek Liszewski, lider grupy Weekend.

Grupa w ostatnim czasie koncertowała dla niemieckiej Polonii w Mainz oraz Gelsenkirchen. Wokalista zespołu zwraca uwagę na to, że koncerty w kraju i za granicą są do siebie niezwykle podobne.

Na koncertach ludzie zawsze podobnie reagują pod sceną – bawią się i śpiewają. Są szczęśliwi i uśmiechnięci. To samo dzieje się za granicą, chociaż gra się tam nieco inaczej, bo rodacy są bardziej życzliwy, bo czują się wyróżnieni, że przyjeżdża do nich ktoś z Polski. My gramy tam, gdzie nas zapraszają, czyli w miejscach gdzie jest dużo Polonii. Ostatnio na przykład graliśmy na stadionie Schalke w Gelsenkirchen – dodaje piosenkarz.

Nowy utwór Weekendu to nie jedyne powiązanie zespołu z telewizją i kinem. Niedawno Radek Liszewski trafił do obsady filmu „Discopolo”, gdzie wystąpi obok Joanny Kulig, Piotra Głowackiego oraz Tomasza Kota. Obraz wyreżyseruje Maciej Bochniak.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.