Newsy

W sobotę premiera serialu „Miłość w rytmie disco polo”. Piosenkę promującą nagrał zespół Weekend

2014-09-26  |  06:55

27 września w Polo TV odbędzie się premiera serialu „Miłość w rytmie disco polo”. Utwór promujący nową pozycję stacji – „Zniosłem tyle kłamstw” – stworzyła grupa Weekend. Muzycy formacji nakręcili także teledysk do tego kawałka, który będzie również czołówką serialu.

Oprócz nagrywania nowych utworów grupa nie przestaje koncertować. Zespół jesienią wyrusza w kolejną trasę koncertową, która obejmie także kilka miast za granicą.

Nasza najnowsza piosenka „Zniosłem tyle kłamstw”, napisana i zaaranżowana przez Macieja Sierakowskiego, będzie czołówką nowego serialu telewizji Polo TV. Oprócz nagrywania planujemy koncerty za granicą. Na pewno wystąpimy w Andrzejki w Brukseli, być może pojawimy się także w Oslo. Oprócz tego jeszcze we wrześniu zagramy w Niemczech – wyjaśnia Radek Liszewski, lider grupy Weekend.

Grupa w ostatnim czasie koncertowała dla niemieckiej Polonii w Mainz oraz Gelsenkirchen. Wokalista zespołu zwraca uwagę na to, że koncerty w kraju i za granicą są do siebie niezwykle podobne.

Na koncertach ludzie zawsze podobnie reagują pod sceną – bawią się i śpiewają. Są szczęśliwi i uśmiechnięci. To samo dzieje się za granicą, chociaż gra się tam nieco inaczej, bo rodacy są bardziej życzliwy, bo czują się wyróżnieni, że przyjeżdża do nich ktoś z Polski. My gramy tam, gdzie nas zapraszają, czyli w miejscach gdzie jest dużo Polonii. Ostatnio na przykład graliśmy na stadionie Schalke w Gelsenkirchen – dodaje piosenkarz.

Nowy utwór Weekendu to nie jedyne powiązanie zespołu z telewizją i kinem. Niedawno Radek Liszewski trafił do obsady filmu „Discopolo”, gdzie wystąpi obok Joanny Kulig, Piotra Głowackiego oraz Tomasza Kota. Obraz wyreżyseruje Maciej Bochniak.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.