Newsy

Igor Herbut o popularności teledysku „Scarlett”: nie wiem, jakim cudem ma tyle odsłon

2014-09-15  |  06:40

Wideoklip do najnowszego utworu formacji LemON zatytułowany „Scarlett” cieszy się coraz większą popularnością wśród Internautów. W ciągu pierwszych dwunastu godzin klip zanotował 30 tysięcy odsłon. Aktualnie wideo zostało obejrzane niemal 500 tysięcy razy.

Teledysk powstał na specjalne życzenie fanów zespołu. Nagranie klipu zajęło grupie jeden dzień, a zdjęcia kręcono w mieszkaniu koleżanki muzyków. Reżyserem „Scarlett” został Jan Kępiński, a w roli głównej wystąpiła modelka Martyna Frankow.

Nie wiem, jakim cudem teledysk ma tyle odsłon, ale bardzo mnie to cieszy. Wszyscy wierzyliśmy w ten utwór. Jestem zadowolony, że to właśnie „Scarlett” wywołuje emocje u słuchaczy. Nie ma różnicy, czy wzbudza negatywne, czy pozytywne odczucia. Ważne, że wokół tego utworu coś się dzieje. Fani słysząc ten utwór na koncertach, poprosili o teledysk. Pytali też, co to za piosenka i gdzie można jej posłuchać. Postanowiliśmy więc promować nią nasz drugi album – wyjaśnia Igor Herbut, lider LemON.

„Scarlett” to drugi utwór zapowiadający nową płytę zespołu. Wcześniej fani formacji mogli zapoznać się z numerem „Ake”, do którego również zrealizowano wideoklip.       

W składzie jest sześć osób, które są bardzo muzykalne, a w dodatku inspirują się różną muzyką. Na płycie trzeba jednak obrać wspólną drogę. Utwór „Scarlett” pisaliśmy wspólnie, ale ja jako wokalista przepuszczam przez siebie emocje całego zespołu. Musiałem mieć świadomość tego, że nie wolno mi zabić wysiłku wszystkich, którzy pracowali nad tą piosenką – dodaje Herbut.

Nowy album zespołu ukaże się jesienią tego roku. „LemON”, poprzednie płyta formacji, trafiła na półki sklepowe w listopadzie 2012 roku.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.