Newsy

Ilona Felicjańska w dzień 42. urodzin pobiegnie w ekstremalnym biegu z przeszkodami Runmageddon

2015-05-29  |  06:50

Ilona Felicjańska z okazji 42. urodzin chce wystartować w ekstremalnym biegu z przeszkodami Runmageddon Rekrut, który odbędzie się 30 maja w Warszawie. Była modelka do pokonania będzie miała 6 km i 30 przeszkód. To nie pierwszy raz, kiedy weźmie udział w tego typu imprezie. Na początku maja wystartowała Runmageddonie Classic na 12 km z 50 przeszkodami. Była zachwycona.

– Zaczynam otwierać nowe rejony mojego życia i przestaję się upierać, że tu jest moje miejsce. Ja tego miejsca po prostu szukam. Ten sport przychodzi do mnie. Przyszedł „Celebrity Splash!”, a teraz Runmageddon. W pierwszej chwili pokazałam to moim dzieciom, one się zachwyciły, a ja przestraszyłam – mówi Ilona Felicjańska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Runmageddon to ekstremalny bieg z przeszkodami (błoto, trzymetrowe ściany, woda z lodem), podczas którego dotarcie do mety gwarantuje współpraca i wzajemna pomoc uczestników. Modelka ma już za sobą pierwszy start. 9 maja w Warszawie przebiegła 12 km i miała do pokonania 60 przeszkód.

Przebiegłam to w 3,5 godz. Na przeszło 60 przeszkód nie pokonałam tylko trzech. Startowała tam masa ludzi, którzy pomagali sobie nawzajem, bo są przeszkody, których nie jesteś w stanie sama przejść. Idea jest rewelacyjna. Jestem naprawdę dumna z siebie i jestem absolutną fanką tego typu pomysłu. Jednocześnie chciałabym pokazać, że można fajnie żyć, ciekawie spędzać czas, niekoniecznie przy alkoholu czy innych używkach – mówi gwiazda.

Zapowiada także, że właśnie na Runmageddonie chce świętować swoje 42. urodziny, które będzie obchodzić 30 maja.

Taki właśnie prezent urodzinowy sobie w tym roku zorganizowałam – zdradza w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

W Polsce imprezy tego typu odbywają się od 2005 r. W poprzednich latach w Runmageddonie biegali m.in. Joanna Jabłczyńska, Bogdan Wenta, gen. Roman Polko.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Klaudia Carlos: Propozycja Kingi Dobrzyńskiej dotycząca „Pytania na śniadanie” sprawiła mi wielką radość i przyjemność. To dla mnie duży awans zawodowy

Gospodyni „Pytania na Śniadania” nie ukrywa, że angaż do tego formatu to dla niej duży zaszczyt i szansa na zawodowy rozwój. Jest więc ogromnie wdzięczna szefowej Kindze Dobrzyńskiej, że to właśnie ją wzięła pod uwagę i powierzyła to zadanie. Klaudia Carlos ma wieloletnie doświadczenie zawodowe i nie bierze sobie do serca krytyki widzów, którzy byli przyzwyczajeni do poprzedniej ekipy porannego programu. Nie chce także komentować zarzutów, które pojawiają się w sieci pod adresem nowych prowadzących

Handel

Handel odczuwa kryzys demograficzny. Pracownicy zagraniczni i automatyzacja sposobem na niedobór kadr

30 proc. firm handlowych uważa niedostępność pracowników za ważną lub bardzo ważną barierę w rozwoju – wynika z Miesięcznego Indeksu Koniunktury PIE z lipca br. Ponad dwukrotnie więcej uznało, że są nią wysokie koszty pracownicze. Brak kadr, który odczuwalny jest w wielu różnych branżach, często nawet mocniej niż w handlu, oznacza konieczność sięgania po pracowników z zagranicy oraz inwestowania w automatyzację.

Teatr

Aleksandra Popławska: Nadopiekuńczość i trzymanie dziecka pod parasolem ochronnym to przemoc psychiczna. Taka toksyczna relacja jak w spektaklu „Czułe słówka” to dobry temat dla psychologa

Najnowsza sztuka warszawskiego Och-Teatru przedstawia losy matki – przedwcześnie owdowiałej, ekscentrycznej Aurory i jej córki Emmy, która jak najszybciej chce wyjść za mąż, by uwolnić się od wpływu rodzicielki. Aleksandra Popławska, wcielająca się w rolę tej pierwszej, zaznacza, że kobiety łączy bliska, ale trudna, wręcz toksyczna więź. Jej zdaniem podobne relacje można zaobserwować również w polskich domach. Dlatego też, ta opowieść z przesłaniem powinna skłonić odbiorców do przemyśleń, bo być może jakieś sytuacje w ich rodzinach wymagają szybkiego uzdrowienia. Spektakl „Czułe słówka” powstał na podstawie jednego z najgłośniejszych amerykańskich filmów sezonu 1983/1984, jednak teatralna wersja została nieco zmodyfikowana.