Newsy

Jaga Hupało: Styl wegański to nie tylko moda. Decyduje się na ten kierunek ze względów etycznych

2018-01-16  |  06:21

Atelier Jagi Hupało organizuje wegańskie piątki. Spotkania te mają przybliżyć klientom roślinny styl życia. Tego dnia do umycia włosów, ich koloryzacji i uczesania używa się tylko certyfikowanych, wegańskich produktów. Klienci otrzymują też wegańskie przekąski. Bazują one na tych samych składnikach, jakie znajdują się w pielęgnujących kosmetykach.

Jaga Hupało podkreśla, że organiczne kosmetyki pozwalają zregenerować włosy bez użycia parabenów czy sztucznych barwników, a przede wszystkim w sposób cruelty-free, czyli nie przyczyniając się do cierpienia zwierząt.

– Dzięki współpracy z firmą REF organizujemy w naszej pracowni wegańskie piątki. To bardzo miłe spotkania, pielęgnujemy włosy, stylizujemy, a przedstawiciel marki troszczy się o komfort naszych klientów, opowiadając o składnikach dobroczynnych, które są w substancjach pielęgnacyjnych. Częstujemy się też pysznymi przekąskami, które odnoszą się do składników produktów – mówi agencji Newseria Jaga Hupało, stylistka fryzur.

Chodzi o to, żeby uświadomić klientkom, że o kondycję włosów dbamy nie tylko za pomocą kosmetyków, lecz także odpowiedniego jedzenia, na przykład guacamole z acai, pudding chia z mango czy ciastko z komosy ryżowej.

– Styl wegański to nie tylko moda, to kierunek, na który decyduję się ze względów etycznych, korzystając z różnych produktów potrzebnych do stylizacji i pielęgnacji włosów – mówi Jaga Hupało

Jaga Hupało zapewnia, że takie spotkania są organizowane cyklicznie. Roślinna kuracja dla włosów połączona z wegańską ucztą trwa od godziny 12.00 do 17.00 Na wegańską wizytę w Jaga Hupało Born to Create należy się zapisywać z wyprzedzeniem.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.