Mówi: | Joanna Horodyńska |
Funkcja: | stylistka |
Joanna Horodyńska: W makijażu stawiam na brwi. Chcę, żeby to był mój znak rozpoznawczy
Makijaż brwi pozwala na totalną zabawę i przekraczanie granic – twierdzi stylistka. We własnym makijażu stawia na brwi mocne, kontrastujące z jasnym kolorem włosów i karnacji. W tym sezonie zamierza jednak uspokoić nieco charakterystyczny dla niej makijaż brwi i wypróbować oryginalne, intensywne pomadki do ust.
Joanna Horodyńska znana jest z zamiłowania do odważnych, niekiedy nawet kontrowersyjnych stylizacji, w makijażu unika natomiast nadmiernych szaleństw. W przeciwieństwie do większości kobiet nie akcentuje ust, lecz oko. Stawia przede wszystkim na brwi – mocne, kontrastujące z jasnym kolorem włosów i karnacji.
– To jest coś, na co stawiam, był to trend zeszłego sezonu, natomiast ja go jednak przenoszę na ten sezon – mówi stylistka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Gwiazda mocno eksperymentowała ze stylizacją brwi m.in. poprzez ich rozjaśnianie. Doszła jednak do wniosku, że tego rodzaju makijaż nie jest dla niej odpowiedni, niepotrzebnie dodaje jej bowiem lat. Obecnie, po wielu próbach, jest przekonana, że trafiła na najlepszą dla siebie metodę stylizacji, dzięki której brwi stały się jej znakiem rozpoznawczym.
– Szukałam punktu zaczepienia, czegoś takiego, że ktoś powie: o, brwi jak Joanna Horodyńska. Może to głupio brzmi, ale idea jest taka, że ktoś maluje usta na taki kolor, jest z tego powodu charakterystyczny, a ja właśnie chciałam postawić na te brwi – mówi Joanna Horodyńska.
Zdaniem gospodyni programu „Gwiazdy na dywaniku” mocne brwi stanowią intrygujący detal w jej makijażu i dobrze komponują się z tak lubianymi przez nią odważnymi stylizacjami.
– Nie ma tu koloru, jest tylko grafika, więc można postawić na totalną zabawę, jeśli chodzi o stylizację, przekraczanie pewnych granic – mówi Joanna Horodyńska.
Ulubionym kosmetykiem gwiazdy jest kredka, którą samodzielnie może nadać brwiom pożądany kształt i kolor. W tym sezonie zamierza wypróbować jednak również pomadki do ust – przekonały ją do tego nowoczesne technologie, dzięki którym szminki mają przedłużoną trwałość i makijaż nie wymaga częstych poprawek. Zazwyczaj stylistka unika koloru na ustach, tym razem zamierza jednak przetestować modne wiosenne barwy pomadek.
– Jakieś dziwne odcienie różu, dziwne odcienie pomarańczy, coś, co nie jest dokładne i łatwe do nazwania, tylko trzeba się chwilę nad tym kolorem zastanowić, ale wtedy odrobinę uspokoję brwi – mówi Joanna Horodyńska.
Trendy makijażowe na nadchodzący sezon zostały zaprezentowane podczas tegorocznej edycji Sephora Trend Report. Wśród gwiazd, które pojawiły się na prezentacji tegorocznych trendów, była m.in. Joanna Horodyńska, Katarzyna Zielińska, Weronika Rosati i Maja Sablewska.
Czytaj także
- 2025-01-24: Adam Kszczot: Moja żona została mistrzynią świata w makijażu permanentnym. Trochę się też do tego przyczyniłem
- 2025-01-28: Joanna Kurowska: Aktorstwo to jest niesprawiedliwy zawód. Jesteśmy ciągle oceniani, a nie mamy żadnego wsparcia
- 2025-01-20: Joanna Kurowska: W tym kraju aktorzy są na końcu przewodu pokarmowego. Nikt nas nie broni, nie mamy związków zawodowych jak w USA
- 2024-11-29: Joanna Kurowska: Okres świąteczny daje ludziom poczucie bezpieczeństwa i jest takim powrotem do dzieciństwa. Nie czepiam się tego, że ktoś dekoruje swój dom już w listopadzie
- 2025-01-10: Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani
- 2024-12-09: Joanna Kurowska: Lekarz w Stanach Zjednoczonych to jest ktoś, kto ma dom z basenem i jest milionerem. Medycy w Polsce muszą pracować na 13 etatów
- 2024-08-23: Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga
- 2024-06-07: Joanna Przetakiewicz: Jestem za otwarciem sklepów w niedzielę. To duże ułatwienie dla pracujących matek
- 2024-08-08: Joanna Przetakiewicz: Klienci nie odchodzą od fast fashion i co roku rynek wielkich sieciówek bardzo rośnie. Niestety cierpi na tym nasza planeta
- 2024-04-25: Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.