Newsy

Julia Kamińska: To trudne godzić tyle profesji. Ale jestem dumna, że na premierę mogę przygotować się w swoim własnym salonie

2019-08-29  |  06:13

Aktorka ma swoje ulubione rytuały pielęgnacyjne i stara się regularnie odwiedzać salony urody, w których specjaliści potrafią w kilka godzin zadbać o jej wygląd i dobre samopoczucie. Szczególnie lubi masaże i drenaż limfatyczny, bo dzięki temu zabiegowi jej sylwetka wygląda smukło. Przed wielkim wyjściem obowiązkowo korzysta również z usług stylisty fryzur, kosmetyczki, wizażystki i manicurzystki.

– Mój tuning polega na tym, że odwiedzam zaprzyjaźnione miejsca, które mam sprawdzone od lat, gdzie pracują wspaniali ludzie, wspaniali specjaliści. Ważne jest dla mnie to, żeby mieć te sprawdzone miejsca, gdzie mogę pójść, troszeczkę się zrelaksować i poczuć się pewniej przed takim wydarzeniem, jakim jest na przykład premiera – mówi agencji Newseria Julia Kamińska.

Zabiegi, które poleca aktorka nie tylko relaksują i odprężają, ale także wpływają na poprawę jakości skóry, odżywiają ją i ujędrniają.

– Na przykład są takie specjalne bandaże, które tak naprawdę poprawiają wygląd naszej skóry i tam przy okazji maszyna drenująca. To w sumie taki masaż, drenaż limfatyczny i przy okazji tych składników odżywczych udaje się faktycznie nieco wysmuklić przed ważnym wydarzeniem. I bardzo, bardzo to lubię i wszystkie moje koleżanki tam chodzą, to jest genialne miejsce. Oprócz tego, najlepiej jak jest czas, żeby zrobić paznokcie, make-up, włosy i czuć się po prostu dobrze, ale to jednak zawsze jest stresujące – mówi Julia Kamińska.

Kamińska podkreśla, że lubi o siebie zadbać, bo to gwarantuje jej lepsze samopoczucie i większą pewność siebie. Poza tym, ze względu na to, że jest osobą publiczną, musi dobrze wyglądać chociażby na czerwonym dywanie. Zdradza jednak, że mało komfortowo czuje się w szpilkach.

– Tak na co dzień w ogóle nie noszę butów na wysokim obcasie, bo po prostu jest mi niewygodnie, to musi być naprawdę super wyjątkowa okazja, żeby to zrobić. Ale czuję się wtedy po prostu z jednej strony pewniej, z drugiej strony mnie to trochę stresuje, więc nie wiem, jeszcze muszę pomyśleć, jakie mam zdanie na ten temat – mówi Julia Kamińska.

Oprócz talentu aktorskiego i artystycznej duszy Kamińska ma również smykałkę do biznesu. Z powodzeniem prowadzi w Warszawie salon urody  „Spiękniej”.

– To jest trudne, godzić tyle profesji ze sobą. Natomiast to często jest tak, że im więcej mamy obowiązków, tym bardziej to wymaga na nas pewnego rodzaju uporządkowania. Więc po prostu nie miałam wyjścia, wymyśliłam sobie salon, no i już jakoś dwa lata to leci. Nie bywa łatwo, ale to jest też ogromna satysfakcja z tego, że to działa i że jest tam tak pięknie i że mogę tam pójść i się przygotować właśnie na premierę w swoim własnym salonie. Jestem z tego niezwykle dumna – mówi Julia Kamińska.

Aktorka ma szczelnie wypełniony kalendarz zawodowy, ale w swoim napiętym grafiku zawsze stara się też znaleźć czas na odpoczynek. Wkrótce wyjeżdża na zasłużony urlop.

–  Od 5 września nie ma mnie, wylatuję na dosyć długi czas, jeszcze nie mam pojęcia gdzie, ale to będzie ten moment, kiedy odpocznę. Mam nadzieję, że nic mnie nie zaskoczy – mówi Julia Kamińska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.