Newsy

Klaudia Halejcio: Traktuję swój Instagram jako taki specjalny album. Staram się tak dobierać wszystkie zdjęcia, żeby były piękne

2019-02-28  |  06:13

Aktorka przyznaje, że wnikliwie weryfikuje zdjęcia, które publikuje na swoim Instagramie. Jej zdaniem odpowiednio wyeksponowany wizerunek jest niezwykle ważny w życiu zawodowym, dlatego też w mediach społecznościowych nie można pozwolić sobie na przypadkowość i bylejakość. Ona sama wzoruje się na najlepszych blogerkach i dba o to, by jej konto było niezwykle estetyczne.

Klaudia Halejcio nie widzi nic złego w retuszowaniu zdjęć, które trafią na Instagrama. Specjalne filtry dodają im bowiem uroku i sprawiają, że profil jest spójny kolorystycznie.

–Zawsze miałam zamiłowanie do estetyki, do pięknych rzeczy. W ogóle pokochałam tę aplikację i faktycznie cała moja strona ma spójny wygląd. Traktuję swój Instagram jako taki specjalny album. Staram się tak dobierać wszystkie zdjęcia, które się tam pojawiają, żeby były piękne. Sama śledzę bowiem profile blogerek, które są idealnie dopasowane – mówi agencji Newseria Klaudia Halejcio, aktorka.

Instagramowy profil Klaudii Halejcio śledzi 214 tys. osób. Aktorka stara się, by treści, które zamieszcza na swoim koncie, przyciągały uwagę followersów i zachęcały do tego, by zajrzeć tam ponownie. Dlatego też nie może pozwolić sobie na zdjęcia przypadkowe, robione w pośpiechu czy w złym oświetleniu.

– Na moim Instagramie można zobaczyć makijaże mojej wizażystki, która praktycznie zawsze odpowiada za mój make up. Oczywiście dostałam też od niej szkolenie, żebym mogła właśnie na Instagramie wyglądać dobrze. Tą wiedzą dzielimy się z naszymi obserwatorami, więc jest bardzo dużo działu beauty i tego, co się dzieje w moim życiu zawodowym – mówi Klaudia Halejcio.

Poprzez Instagram aktorka lubi się dzielić ze swoimi fankami nowinkami kosmetycznymi, pokazywać im najnowsze trendy w makijażu i prezentować swoje stylizacje na dany sezon.

– Co sezon robię porządki w szafach. Teraz niedawno się przeprowadziłam, więc taki generalny porządek był. Mimo że mam w końcu swoją przestrzeń na garderobę, to jak zawsze u każdej kobiety brakuje w niej miejsca. Jest taka część zimowych rzeczy i część letnich – one będą się systematycznie zmieniały, bo za każdym razem będę robiła jakąś tam segregację – mówi Klaudia Halejcio.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.