Newsy

Magda Gessler: w nowej książce chcę pokazać Polskę, o której mało osób wie

2015-08-05  |  06:55

Magda Gessler napisała kolejny przewodnik kulinarny po Polsce. Tym razem zabiera czytelników do 151 najlepszych rodzimych hoteli i restauracji. Restauratorka szczególnie mocno rekomenduje firmy rodzinne, które odznaczają się wyjątkowym klimatem i podejściem do gości.

Nowa książka Magdy Gessler to efekt blisko czterech lat kulinarnych podróży po Polsce. Restauratorka twierdzi, że od czasu, gdy zaczęła pracę przy programie „Kuchenne Rewolucje” przejechała ponad 300 tys. kilometrów, a w ciągu każdego roku 220 nocy spędza w hotelach. Dzięki tym podróżom odkryła niezwykłe hotele i restauracje, zachwycające nie tylko wspaniałą kuchnią, lecz także ciekawą lokalizacją i rodzinną wręcz dbałością o gości. Te, które wywarły na niej największe wrażenie, opisała w książce „151 najlepszych restauracji i hoteli w Polsce”.

Jest to książka robiona absolutnie subiektywnie, nikt ode mnie niczego nie chciał, to ja chcę zaproponować nam i naszym gościom, którzy przyjeżdżają do Polski, taką Polskę, o której bardzo mało osób wie. Ponieważ znamy sieciówki, znamy duże hotele, a tu chodzi o hotele prowadzone przez polskie rodziny – mówi Magda Gessler agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Restauratorka uważa, że Polska jest pełna takich wyjątkowych miejsc, które mogą śmiało konkurować z najlepszymi światowymi markami. Wiele z nich to właśnie firmy rodzinne, prowadzone z pasją i oddaniem. Zwraca uwagę, że w osiągnięciu sukcesu środki finansowe są tylko jednym z elementów, równie ważny jest talent, pasja i zaangażowanie.

– Oczywiście, żeby taki hotel się udał, pieniądze są bardzo ważne, ale najważniejsze jest to, czy się kocha ludzi i czy robi się dla nich coś nadzwyczajnego. Żeby mieć hotel lub restaurację, trzeba lubić ludzi. I w tych miejscach, tak mi się wydaj, spotkają się państwo z ogromną sympatią – mówi Magda Gessler.

Restauratorka jest wielką miłośniczką rodzinnych hoteli i restauracji, jej zdaniem mają one wyjątkowy klimat. W czasie licznych podróży po świecie wielokrotnie gościła w tego typu miejscach, a do jej ulubionych należy położony w okolicach Toronto Hotel Langdon Hall, który należy do sieci Relais & Châteaux. Jej zdaniem jest to przykład idealnie prowadzonego hotelu – zarządza nim rodzina, dzięki czemu zachował przytulną i swojską atmosferę mimo przynależności do dużej sieci.

Jak się do nich wchodzi, to czuje się człowieka w domu, są dwa psy – owczarki berneńskie, jest kominek, który ciągle płonie. Jest cudowna jadalnia, ogromnie sympatyczne podejście do gości kelnerów i menadżerów. Miejsce nie ma ani jeziora, ani rzeki, ani gór, to jest tylko to miejsce i ogromny park, basen, ogród i zielarnia, gdzie są wszystkie zioła i owoce, które później przychodzą na stół – mówi Magda Gessler.

„151 najlepszych restauracji i hoteli w Polsce” to szósta książka jednej z najbardziej znanych polskich restauratorek. Magda Gessler napisała również m.in. „Kuchenne rewolucje. Przepisy Magdy Gessler”, „Kocham gotować. Magdy Gessler przepis na życie” oraz „Smaczna Polska. Regionalny przewodnik kulinarny”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.