Newsy

W maju ukaże się kolejna książka Ilony Felicjańskiej

2014-02-04  |  07:00

Ilona Felicjańska kończy pisać kolejną książkę. Po kontrowersyjnym debiucie tytułem „Wszystkie odcienie czerni”, a potem biograficznym wywiadzie-rzece „Cała prawda o…”, modelka wydaje kolejną książkę. Tym razem Felicjańska poruszy temat uzależnień.

Kiedy w 2010 roku Ilona Felicjańska została skazana za spowodowanie kolizji pod wpływem alkoholu, modelka postanowiła przyznać się publicznie do nałogu i skupić się na pomaganiu innym osobom z chorobą alkoholową. Teraz szykuje książkę, która  jak sugeruje sama autorka  ma być skierowana właśnie do osób walczących z nałogiem.

Jest związana z najważniejszym dla mnie obecnie tematem. Chcę pomagać kobietom, chcę pomagać osobom uzależnionym. Dlatego zapraszam do przeczytania mojej książki  mówi Ilona Felicjańska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Modelka była założycielką fundacji „Niezapominajka”, która wspierała dzieci niepełnosprawne umysłowo. W 2012 roku z powodu braków w zeznaniach finansowych fundacja została wykreślona z rejestru. Stało się to w czasie, kiedy Ilona Felicjańska znalazła się w najtrudniejszym momencie swojego życia – walczyła z uzależnieniem. Kiedy uporała się z własną chorobą, stwierdziła, że jako osoba publiczna może teraz pomóc ludziom w podobnej sytuacji.

Jestem osobą bardzo intuicyjną i zawsze wiedziałam, że chcę pomagać, tylko nie wiedziałam, gdzie, jak i komu. Wiedziałam, że ludziom, nie zwierzętom, chociaż je kocham. Okazuje się, że to jednak nie dzieciom mam pomagać stwierdza modelka.

Tytuł ukaże się 7 maja nakładem wydawnictwa Burda Książki. 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.