Mówi: | Karolina Gliniecka |
Funkcja: | autorka bloga Charlize Mystery |
W poniedziałek do księgarń trafił poradnik modowy Karoliny Glinieckiej, autorki bloga Charlize Mystery
„Nie mam w co się ubrać” to poradnik, w którym panie znajdą wiele modowych ciekawostek, inspiracji i praktycznych porad. Karolina Gliniecka podpowiada między innymi, jakie stylizacje wybrać na daną okazję oraz jakie ubrania podkreślają atuty i tuszują mankamenty sylwetki. Książkę wzbogacają zdjęcia, zarówno te, które fani autorki widzieli już na jej blogu, jak i zupełnie nowe – zrobione na potrzeby publikacji.
– Cały proces twórczy trwał ponad pół roku. Ale chyba się opłacało, bo książka ma ponad 350 stron. To taki zbiór moich ulubionych stylizacji z bloga, jest też dużo zdjęć, porad i historii mody. Myślę, że fani mody oraz ludzie, którzy nie interesują się modą, ale chcieliby się dowiedzieć o niej coś więcej, zainteresują się tą książką – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Karolina Gliniecka, autorka bloga Charlize Mystery.
Blogerka przyznaje, że zależy jej na tym, by czytelniczki po przejrzeniu zdjęć nie odłożyły książki na półkę, tylko korzystały z zawartych w niej porad. Poradnik ma być antidotum na wielokrotnie wypowiadane bezradne stwierdzenie: „Nie mam się w co ubrać”.
– To książka dla kobiet, które chcą się dobrze ubrać, ale może nie potrafią lub nie wiedzą, skąd czerpać inspiracje i pomysły na swoje stroje. Ta książka będzie dla nich odpowiednia. To jest moja grupa docelowa – opowiada Karolina Gliniecka.
Karolina Gliniecka radzi, by nie kopiować stylizacji z czasopism i nie sugerować się tylko obowiązującymi trendami. Wystarczy mieć w szafie kilka klasycznych ubrań i można stworzyć z nich wiele niebanalnych stylizacji.
– Hasło przewodnie tej książki to takie, że klasyka sprawdzi się zawsze i wszędzie. Myślę, że tym mottem powinna się kierować każda kobieta. W książce znajdziemy na przykład białą koszulę na 8 sposobów, czyli jak wykorzystać jeden ciuch na kilka sposobów. To może być coś nowego, coś zachęcającego – tłumaczy Karolina Gliniecka.
Czytaj także
- 2025-03-18: Sylwia Bomba: W liceum nikt nie miał odwagi prosto w oczy nazwać mnie grubasem. Ale jak szłam korytarzem, to czułam śmiechy za moimi plecami
- 2025-03-03: Sylwia Bomba: „Królowa przetrwania” to nie jest mój format. Nie lubię być blisko dram, nie lubię rywalizować na takim poziomie
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2025-02-06: Karolina Malinowska: Wraca zainteresowanie czytelnictwem wśród dzieci. To jednoczy pokolenia i rozwija więzi rodzinne
- 2025-01-29: Karolina Pilarczyk: To jest karygodne, że ktoś ma kilkukrotnie zabrane prawo jazdy, a dalej pijany wsiada za kierownicę. Taka osoba powinna iść do więzienia
- 2025-02-20: Karolina Pilarczyk: Mamy świetnych sportowców w każdej dyscyplinie, tylko nie piłce nożnej. Rządzący ich nie dostrzegają i nie dają odpowiedniego wsparcia
- 2025-01-17: Karolina Pilarczyk: W nowym programie każdy z nas potrzebował pomocy medycznej. Ja straciłam kawałeczek palca
- 2025-01-16: Luna: Nie mam planu B na życie. Jestem jednak bardzo kreatywna, więc może kiedyś zrobię jakiś film lub napiszę książkę
- 2024-07-11: Świadomość społeczna na temat ryzyka publikowania wizerunków dzieci w internecie nadal bardzo niska. UODO apeluje o ostrożność
- 2024-07-15: Aleksandra Popławska: Nadopiekuńczość i trzymanie dziecka pod parasolem ochronnym to przemoc psychiczna. Taka toksyczna relacja jak w spektaklu „Czułe słówka” to dobry temat dla psychologa
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.