Mówi: | DJ Adamus |
Funkcja: | DJ, producent muzyczny |
Z okazji 15-lecia pracy na klubowej scenie DJ Adamus planuje wydać książkę podsumowującą jego dotychczasową karierę
DJ Adamus w wywiadzie-rzece opowie o swoich trudnych początkach w Warszawie, pierwszych zarobionych pieniądzach i funkcjonowaniu w świecie muzyki tanecznej. To będzie również poradnik dla miłośników clubbingu. Książka ukaże się jeszcze w tym roku.
– To będzie wywiad-rzeka, wspomnienie mojej drogi od osoby, która 15 lat temu pojawiła się na Dworcu Centralnym w Warszawie z dwoma case’ami, gdzie było 200 płyt winylowych, nie mając kontaktów, nie mając niczego, aż do teraz, kiedy jestem jakąś w miarę rozpoznawalną osobą, coś robię, spełniam swoje marzenia. Z drugiej strony są to takie rozważania o tym, jak trudno jest w muzyce tanecznej, jakie są manowce, jakie mielizny, że można wpaść i w alkoholizm, i w narkomanię – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle DJ Adamus, producent muzyczny.
Książka ma być swoistym przewodnikiem dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki w świecie clubbingu i próbują zaistnieć w muzyce tanecznej. Zdaniem DJ Adamusa nie ma złotego środka dla wszystkich, ale każdy może znaleźć jakiś punkt odniesienia, który będzie dla niego drogowskazem.
– Wpadliśmy na pomysł, żeby ta książka była takim trochę poradnikiem o tym, jak funkcjonować w show-biznesie, jak radzić sobie w życiu, nie dać się, a jednocześnie spełniać swoje marzenia i pasje. Na pewno łatwiej jest poczytać czy posłuchać kogoś, kto ma jakieś doświadczenie, kto otarł się o bardzo dziwne środowiska, a jednocześnie gdzieś tam potrafi funkcjonować i na końcu w tym wszystkim potrafi być sobą – tłumaczy DJ Adamus.
Książka trafi do księgarń w ciągu najbliższych miesięcy. DJ Adamus nieprzypadkowo na premierę wybrał 2015 rok.
– Chciałbym, żeby to było pewne podsumowanie. Zależało mi na tym, by pokazać, bo w tym roku wybija moja 40. rocznica urodzin, 15 lat pracy jako DJ, 20 lat pracy producenta, więc rzeczywiście to są takie dosyć okrągłe rocznice. Jestem takim trochę człowiekiem, który wierzy w te okrągłe rocznice, więc jak najbardziej ta książka i płyta, która też się ukaże razem z książką, będą podsumowaniem mojej dotychczasowej kariery – podkreśla DJ Adamus.
W książce nie zabraknie wspomnień, zabawnych dygresji i osobistych przemyśleń. Duża część zostanie też poświęcona ludziom, których DJ Adamus spotykał na swojej drodze. A wszystko w formie anegdoty.
– Będzie na pewno o osobach, które nie wywarły na mnie wrażenia, i osobach, które są moimi guru i z którymi lubię spędzać czas, a takich osób w moim życiu nie zabrakło. Od osób trochę anonimowych, które pojawiały się w moim życiu za czasów jeszcze licealnych, poprzez osoby z show-biznesu współcześnie funkcjonujące. Na pewno kilka osób z mojego byłego i współczesnego otocznia pojawi się w tej książce – zapowiada DJ Adamus.
Czytaj także
- 2024-11-18: Maciej Rock: „Must Be the Music” to jeden z moich ulubionych programów. Szczególnie wspominam Korę
- 2024-11-21: Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
- 2024-11-06: Martyna Wojciechowska: Cudownie mieć 50 lat, wiedzieć, czego się chce i czego się na pewno nie chce. To dla mnie bardzo dobry czas
- 2024-10-17: Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji
- 2024-07-15: Aleksandra Popławska: Nadopiekuńczość i trzymanie dziecka pod parasolem ochronnym to przemoc psychiczna. Taka toksyczna relacja jak w spektaklu „Czułe słówka” to dobry temat dla psychologa
- 2024-06-03: Filip Chajzer: Ciągły hejt i to, że non stop musiałem z kimś walczyć, przestało mi się spinać ze sobą. Moje 40. urodziny to jest rozpoczęcie gry już na moich zasadach
- 2024-06-18: Filip Chajzer: Bardzo długo nie widziałem sensu życia. Napisałem biografię dla ludzi, którzy tak jak ja przeszli przez depresję
- 2024-06-11: Filip Chajzer: Przyszłości nie chciałbym wiązać z mediami, ale z biznesem. W telewizji chcę być tylko hobbystycznie, bo jestem urodzonym reporterem
- 2024-05-27: Agata i Tomasz Wolni: Jest w nas głęboka potrzeba dzielenia się tym, co dostaliśmy od życia. Bliskie naszemu sercu są inicjatywy wspierające rodzinę
- 2024-05-06: Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.