Newsy

Z okazji 15-lecia pracy na klubowej scenie DJ Adamus planuje wydać książkę podsumowującą jego dotychczasową karierę

2015-07-17  |  06:45

DJ Adamus w wywiadzie-rzece opowie o swoich trudnych początkach w Warszawie, pierwszych zarobionych pieniądzach i funkcjonowaniu w świecie muzyki tanecznej. To będzie również poradnik dla miłośników clubbingu. Książka ukaże się jeszcze w tym roku.

To będzie wywiad-rzeka, wspomnienie mojej drogi od osoby, która 15 lat temu pojawiła się na Dworcu Centralnym w Warszawie z dwoma case’ami, gdzie było 200 płyt winylowych, nie mając kontaktów, nie mając niczego, aż do  teraz, kiedy jestem jakąś w miarę rozpoznawalną osobą, coś robię, spełniam swoje marzenia. Z drugiej strony są to takie rozważania o tym, jak trudno jest w muzyce tanecznej, jakie są manowce, jakie mielizny, że można wpaść i w alkoholizm, i w narkomanię – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle DJ Adamus, producent muzyczny.

Książka ma być swoistym przewodnikiem dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki w świecie clubbingu i próbują zaistnieć w muzyce tanecznej. Zdaniem DJ Adamusa nie ma złotego środka dla wszystkich, ale każdy może znaleźć jakiś punkt odniesienia, który będzie dla niego drogowskazem.

Wpadliśmy na pomysł, żeby ta książka była takim trochę poradnikiem o tym, jak funkcjonować w show-biznesie, jak radzić sobie w życiu, nie dać się, a jednocześnie spełniać swoje marzenia i pasje. Na pewno łatwiej jest poczytać czy posłuchać kogoś, kto ma jakieś doświadczenie, kto otarł się o bardzo dziwne środowiska, a jednocześnie gdzieś tam potrafi funkcjonować i na końcu w tym wszystkim potrafi być sobą – tłumaczy DJ Adamus.

Książka trafi do księgarń w ciągu najbliższych miesięcy. DJ Adamus nieprzypadkowo na premierę wybrał 2015 rok.

Chciałbym, żeby to było pewne podsumowanie. Zależało mi na tym, by pokazać, bo w tym roku wybija moja 40. rocznica urodzin, 15 lat pracy jako DJ, 20 lat pracy producenta, więc rzeczywiście to są takie dosyć okrągłe rocznice. Jestem takim trochę człowiekiem, który wierzy w te okrągłe rocznice, więc jak najbardziej ta książka i płyta, która też się ukaże razem z książką, będą podsumowaniem mojej dotychczasowej kariery –  podkreśla DJ Adamus.

W książce nie zabraknie wspomnień, zabawnych dygresji i osobistych przemyśleń. Duża część zostanie też poświęcona ludziom, których DJ Adamus spotykał na swojej drodze. A wszystko w formie anegdoty.

Będzie na pewno o osobach, które nie wywarły na mnie wrażenia, i osobach, które są moimi guru i z którymi lubię spędzać czas, a takich osób w moim życiu nie zabrakło. Od osób trochę anonimowych, które pojawiały się w moim życiu za czasów jeszcze licealnych, poprzez osoby z show-biznesu współcześnie funkcjonujące. Na pewno kilka osób z mojego byłego i współczesnego otocznia pojawi się w tej książce – zapowiada DJ Adamus.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.