Mówi: | Kuba Wesołowski |
Funkcja: | aktor |
Kuba Wesołowski organizuje duże show mentoringowe połączone z teatrem i pokazami iluzji. Wśród mówców Anna Lewandowska i Łukasz Jakóbiak
Aktor chce zrewolucjonizować polski rynek usług mentoringowych. Wraz z trójką znajomych organizuje event łączący wystąpienia mówców motywacyjnych z magią, pirotechniką i teatrem. Gwiazdami wydarzenia będą m.in. Anna Lewandowska, Marcin Prokop i Łukasz Jakóbiak. Kuba Wesołowski jest przekonany, że jego show to coś całkowicie nowego na polskim rynku.
Pierwsze kroki w dziedzinie coachingu Kuba Wesołowski postawił na początku 2018 roku. Był wówczas jednym z gości specjalnych na obozie Anny Lewandowskiej – wystąpił jednak nie jako aktor znany z popularnych seriali, lecz jako mówca motywacyjny. Teraz idzie o krok dalej i sam wciela się w rolę organizatora zakrojonego na szeroką skalę eventu mentoringowego. Jest przekonany, że będzie to wydarzenie, jakiego w Polsce jeszcze nie było.
– "Be supreme" to duży event coachingowy, teatralny. Coś kompletnie wyjątkowego, 1500 osób w wielkiej hali i połączenie mentoringu z magią, iluzją i teatrem – mówi Kuba Wesołowski agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Idea tego rodzaju wydarzenia to pomysł aż czterech osób, wśród których znalazł się także Kuba Wesołowski. Cała czwórka wspólnie stara się wprowadzić ją w życie - za nimi osiem miesięcy ciężkiej pracy, aktor jest jednak przekonany, że wkrótce zaczną zbierać jej owoce. W połowie grudnia ruszyła sprzedaż biletów na event, który będzie miał miejsce 11 maja.
– Dobry czas przed nami i duże wyzwanie, więc musimy jemu sprostać, bo plany są naprawdę ogromne, tak więc mamy co robić – mówi Kuba Wesołowski.
W roli prelegentów wystąpi m.in. Anna Lewandowska, Marcin Prokop, Joanna Przetakiewicz i Łukasz Jakóbiak. Współprowadzącą show została Natalia Siwiec, o oprawę muzyczną wydarzenia zadba natomiast Cleo. Kuba Wesołowski twierdzi, że "Be Supreme" to wyjątkowe wydarzenie na polskim rynku usług mentoringowym, którego celem jest wzbudzenie w uczestnikach przekonanie, że stali się silniejsi, mądrzejsi i lepsi.
– To jest takie 6-godzinne show z mówcami, pirotechniką, muzyką, występami muzycznymi, aktorami i bardzo rozbudowaną scenografią. To ma być takie show mentoringowe – mówi aktor.
Czytaj także
- 2025-05-22: Doda: Podczas koncertów zawsze staram się robić jakieś ekstrashow, by wzbudzić emocje. Mam dużo pomysłów, natomiast wszystko zależy od funduszy i organizatorów
- 2025-05-20: Lanberry: Szykuję grube show, które zapadnie widzom w pamięci. Przede mną intensywne miesiące, w weekendy będziemy grać po cztery–pięć koncertów
- 2025-04-23: Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system
- 2025-03-11: Dawid Kwiatkowski: W programie „MBtM” były wyznania miłości w moim kierunku. To było miłe, ale za uczestnikiem musi iść też dobra muzyka
- 2025-03-13: Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
- 2025-03-03: Sylwia Bomba: „Królowa przetrwania” to nie jest mój format. Nie lubię być blisko dram, nie lubię rywalizować na takim poziomie
- 2025-03-28: Malwina Wędzikowska: W moim środowisku pracy nieraz byłam zdradzona i oszukana. Teraz wystrzegam się zbyt miłych ludzi, od których za chwilę można dostać cios w plecy
- 2025-01-13: Radosław Majdan: W Grecji zaginęła mi walizka. To jest kraj lekkoduchów, wszystko odkładają na jutro, a pracę traktują drugorzędnie
- 2025-01-22: Jakub Rzeźniczak: Z szacunku dla żony odmówiłem udziału w „Tańcu z gwiazdami”. Do programu „Mówię Wam” nie pójdę ze względu na prowadzącego
- 2025-01-15: Jakub Rzeźniczak: Z Radkiem Majdanem mamy dużo tematów do rozmowy. Jest świetnym współlokatorem, ale trochę ciężko się przy nim spało
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.