Newsy

Kuba Wesołowski organizuje duże show mentoringowe połączone z teatrem i pokazami iluzji. Wśród mówców Anna Lewandowska i Łukasz Jakóbiak

2019-01-02  |  06:13

Aktor chce zrewolucjonizować polski rynek usług mentoringowych. Wraz z trójką znajomych organizuje event łączący wystąpienia mówców motywacyjnych z magią, pirotechniką i teatrem. Gwiazdami wydarzenia będą m.in. Anna Lewandowska, Marcin Prokop i Łukasz Jakóbiak. Kuba Wesołowski jest przekonany, że jego show to coś całkowicie nowego na polskim rynku.

Pierwsze kroki w dziedzinie coachingu Kuba Wesołowski postawił na początku 2018 roku. Był wówczas jednym z gości specjalnych na obozie Anny Lewandowskiej – wystąpił jednak nie jako aktor znany z popularnych seriali, lecz jako mówca motywacyjny. Teraz idzie o krok dalej i sam wciela się w rolę organizatora zakrojonego na szeroką skalę eventu mentoringowego. Jest przekonany, że będzie to wydarzenie, jakiego w Polsce jeszcze nie było.

"Be supreme" to duży event coachingowy, teatralny. Coś kompletnie wyjątkowego, 1500 osób w wielkiej hali i połączenie mentoringu z magią, iluzją i teatrem – mówi Kuba Wesołowski agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Idea tego rodzaju wydarzenia to pomysł aż czterech osób, wśród których znalazł się także Kuba Wesołowski. Cała czwórka wspólnie stara się wprowadzić ją w życie - za nimi osiem miesięcy ciężkiej pracy, aktor jest jednak przekonany, że wkrótce zaczną zbierać jej owoce. W połowie grudnia ruszyła sprzedaż biletów na event, który będzie miał miejsce 11 maja.

Dobry czas przed nami i duże wyzwanie, więc musimy jemu sprostać, bo plany są naprawdę ogromne, tak więc mamy co robić – mówi Kuba Wesołowski.

W roli prelegentów wystąpi m.in. Anna Lewandowska, Marcin Prokop, Joanna Przetakiewicz i Łukasz Jakóbiak. Współprowadzącą show została Natalia Siwiec, o oprawę muzyczną wydarzenia zadba natomiast Cleo. Kuba Wesołowski twierdzi, że "Be Supreme" to wyjątkowe wydarzenie na polskim rynku usług mentoringowym, którego celem jest wzbudzenie w uczestnikach przekonanie, że stali się silniejsi, mądrzejsi i lepsi.

To jest takie 6-godzinne show z mówcami, pirotechniką, muzyką, występami muzycznymi, aktorami i bardzo rozbudowaną scenografią. To ma być takie show mentoringowe – mówi aktor.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.