Newsy

Lekcja tańca ze Stefano Terrazzino w prezencie dla czytelników „Tele Tygodnia”

2014-12-17  |  06:50

Stefano Terrazzino przyznaje, że godzina to co prawda za mało, by nauczyć kogoś tańczyć, ale być może wystarczająco, by zachęcić do dłuższej przygody z tańcem. Tancerz zapewnia, że lubi dzielić swoimi umiejętnościami z uczniami, dlatego dołoży wszelkich starań, by zwycięzca konkursu połknął tanecznego bakcyla.

Konkurs, w którym do wygrania jest lekcja tańca ze Stefano Terrazzino, zorganizował magazyn „Tele Tydzień”.

To taki prezent mikołajkowy. Przez godzinę będę tylko dla tej osoby i będę ją uczył najlepiej, jak potrafię. Godzina to nie za dużo, ale pokażę jakiś wybrany krok podstawowy i może trochę zarażę pasją do tańca – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Stefano Terrazzino, tancerz.

Stefano Terrazzino przyznaje, że ostatnio nieco zaniedbał swoich uczniów, bo dużo czasu zajmowały mu treningi do „Tańca z Gwiazdami”. Godziny spędzone na sali ćwiczeń jednak się opłaciły – wraz z aktorką Agnieszką Sienkiewicz wywalczył Kryształową Kulę. Dla tancerza było to już czwarte zwycięstwo w tym programie.

To, co robię na scenie, jest tylko miłym dodatkiem, bonusem, przede wszystkim jestem jednak nauczycielem tańca. To jest mój zawód. Ludzi, którzy już wcześniej mieli ze mną lekcje, muszę nagrodzić za cierpliwość, za to, że na mnie czekali, dlatego będę miał czas właśnie dla nich – dodaje Stefano Terrazzino.

Stefano Terrazzino reprezentuje klasę S (mistrzowską) w tańcach latynoamerykańskich. Jest także aktorem i piosenkarzem.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.