Newsy

Macademian Girl pisze felietony do magazynu "Grazia". Pokazuje modę w ujęciu socjologicznym

2014-02-27  |  06:40

Charakterystyczne multikolorowe stylizacje Tamary Gonzalez Perea, znanej szerzej jako Macademian Girl, można zobaczyć na łamach dwutygodnika „Grazia”. Jedna z najpopularniejszych polskich blogerek pisze dla magazynu artykuły modowe w ujęciu socjologicznym.

 – W mojej rubryce z felietonami poruszam kwestie mody, jednak nie zawsze są to tematy ściśle związane z trendami. Moda przewija się w tle zagadnień socjologicznych i lifestyle'owych, które aktualnie budzą zainteresowanie – mówi Macademian Girl agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Jest to dla niej zupełnie nowe doświadczenie, ponieważ do tej pory dzieliła się inspiracjami jedynie na blogu, który prowadzi od trzech lat.

 – Pisanie dla magazynu to fantastyczne doświadczenie. Dzięki temu docieram do czytelników, do których nie zawsze mogłabym dotrzeć w internecie, bo prasa rządzi się swoimi prawami. Co dwa tygodnie wypuszczam przemyślany tekst, w którym świadomie przekazuję czytelnikom pewien komunikat – opowiada Tamara Gonzalez Perea.

Blogerka jest bardzo zadowolona ze współpracy z magazynem.

 – Mam poczucie, że mogę bardzo dużo od siebie dać. Każdy mój pomysł jest przyjmowany z entuzjazmem i dobrą energią. Jestem bardzo zadowolona i mam nadzieję, że będę współpracowała z redakcją naprawdę długo – mówi Macademian Girl.

Pochodząca ze Szczecina 24-letnia Tamara Gonzalez Perea zwana jest „kolorowym ptakiem polskiej blogosfery”. Jej blog macademiangirl.com ma miesięcznie ponad 600 tysięcy wyświetleń.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.