Newsy

Magda Steczkowska: U nas w domu nie ma tradycji Halloween. Bliżej nam jest do Święta Zmarłych

2018-10-31  |  06:50

Wokalistka podkreśla, że w jej rodzinie nie przyjęła się halloweenowa moda na dekorowanie domu dyniami, przebieranie się w kostiumy niczym z horroru i organizowanie imprez w klimacie maskarady. Przełom października i listopada to dla bliskich wokalistki szczególny czas nostalgii i wyciszenia, kiedy wspomina się zmarłych i odwiedza ich groby.

Choć z roku na rok rośnie w Polsce popularność Halloween, to Magda Steczkowska podchodzi do tego zwyczaju z dużym dystansem. Nie uczestniczy w balach przebierańców, w jej domu próżno także szukać okolicznościowych dekoracji.

– Nie jestem ani za, ani przeciw Halloween. Ale u nas w domu nie ma i myślę, że chyba nie będzie nawet takiej tradycji, że wycinamy dynie, palimy świeczki. Bliżej nam jest do Święta Zmarłych, Święta Wszystkich Świętych, które obchodzimy od lat i wspominamy w ten sposób ludzi, którzy odeszli. U nas jest więc jednak bardziej tradycyjnie – mówi agencji Newseria Magda Steczkowska, piosenkarka.

Wokalistka podkreśla, że choć sama nie obchodzi Halloween, to nie krytykuje jego zwolenników. Każdy ma bowiem inne potrzeby i upodobania. Jeśli natomiast chodzi o dzieci, to zrozumiałe jest, że ten zwyczaj może im sprawiać dużą frajdę.

– Traktuję to jako zabawę jak już i jeżeli widzę, że moje dziewczynki zapraszane przez koleżanki, chodzą po osiedlu, zbierają cukierki i to jest dla nich fajna zabawa, to nie mam nic przeciwko temu – mówi Magda Steczkowska.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Macademian Girl: Moi fani cenią mnie za dbałość o detale. Przykładam się do swojej pracy, ale nie jest to chory perfekcjonizm

W środowisku artystycznym Macademian Girl znana jest jako niebywała perfekcjonistka. Sama blogerka tłumaczy, że w tej kwestii trzeba jednak rozgraniczyć pewne pojęcia, bo rzetelność, którą ceni sobie najbardziej, to nie to samo, co przesadny perfekcjonizm. Dlatego też stara się robić wszystko na sto procent, ale też zostawia sobie margines błędu.

Media

Natalia Nykiel: Przeszłam drogę od talent show aż do miejsca, w którym jestem obecnie. To ostatecznie publiczność decyduje o rozwoju kariery

W marcu na antenie Polsatu wystartuje nowe muzyczne talent show „The Four. Bitwa o sławę”. Program poprowadzi wokalistka, Natalia Szroeder. W roli jurorów będzie można zobaczyć: Natalię Nykiel, Igora Herbuta i Jakuba Badacha. Trenerzy przyznają, że zadanie, które mają przed sobą, nie należy do najprostszych. Zależy im, aby rady i wskazówki udzielane uczestnikom były szczere i pomocne. Dzięki temu chcą odkryć nowe talenty i przyczynić się do ich rozwoju.

Media i PR

Coraz większe wydatki na reklamę w kinach. Wpływają na to rosnąca liczba widzów i zastosowanie nowych technologii

Kino jest coraz bardziej doceniane przez marketerów, a budżety reklamowe w tym segmencie są coraz większe. W tym roku – jak wynika z prognoz Zenith – reklama kinowa urośnie o 4,6 proc., czyli powyżej średniej rynkowej. Również globalne prognozy mówią o tym, że będzie to jeden z liderów wzrostów wydatków reklamowych spośród wszystkich segmentów. – Reklama kinowa daje możliwość wykorzystania innowacyjnych technologii, formatów ScreenX czy 4DX. Pozwala też na lepszą interakcję z widzem – ocenia Justyna Krzyżanowska z New Age Media.

 

Biotechnologia

Nanomateriały zrewolucjonizują ortopedię i implantologię. Antybakteryjne powłoki atomowe zmniejszą ryzyko zakażeń podczas wszczepiania implantów

Nanotechnologia zmienia oblicze medycyny. Dzięki cienkim warstwom atomowym o działaniu antybakteryjnym mamy szansę pokonać problem lekooporności szczepów bakterii. Technologia ta pozwala ponadto opracować dużo doskonalsze implanty stomatologiczne czy protezy kończyn. W medycynie stomatologicznej nanotechnologia umożliwia także stworzenie materiałów, które wyeliminują ryzyko próchnicy