Newsy

Maja Sablewska: już od czasów „X Factora” myślałam o własnej kolekcji lakierów do paznokci

2017-03-23  |  06:50
Play
Current Time 0:00
/
Duration Time 0:00
Remaining Time -0:00
Stream Type LIVE
Loaded: 0%
Progress: 0%
00:00
Fullscreen
00:00
Mute
Playback Rate
1

    Gwiazda spełniła kolejne zawodowe marzenie. Zaprojektowała własną linię hybrydowych lakierów do paznokci, o czym myślała już od sześciu lat. Gospodyni programu „Sablewskiej sposób na modę” twierdzi, że nad kolekcją dziewięciu pasteli pracowała prawie rok, zależało jej bowiem nie tylko na pięknych kolorach, lecz także na trwałości lakierów. Nie zamierza też odpowiadać na zarzut skopiowania pomysłu Edyty Górniak.

    Polskie gwiazdy coraz chętniej szukają innych niż sztuka sposobów realizacji zawodowej. Wiele z nich podejmuje współpracę z markami odzieżowymi lub kosmetycznymi, próbując swoich sił w roli projektantek. Na taki krok zdecydowały się m.in. Patricia Kazadi, Edyta Górniak i Katarzyna Cichopek. Ostatnio dołączyła do nich Maja Sablewska, która nawiązała współpracę z producentem lakierów do paznokci Mistero Milano.

    – Od czasów „X Factora” zwróciłam uwagę na paznokcie, pamiętam, takie żółte paznokcie w finale „X Factora”, bardzo wiele osób mnie o nie wtedy pytało.  Marzyłam o takiej współpracy, żeby ktoś zrobił wszystko to, co mam w głowie mówi Maja Sablewska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

    Gwiazda zaprojektowała dziewięć lakierów hybrydowych w odcieniach przybrudzonych pasteli, m.in. różu, beżu i lila. Weszły one w skład kolekcji o nazwie LoVe Maja Sablewska. Ich autorka twierdzi, że zależało jej nie tylko na ciekawej kolorystyce, lecz także na jakości firmowanego przez siebie produktu m.in. trwałości. Lakiery z kolekcji LoVe utrzymują się więc na paznokciach nawet do 4 tygodni.

    – Zależało mi na tym, żeby te kolory miały jakość, żeby pastele miały jakość. I tym samym mam już trzeci tydzień ten lakier, to jest hybrydowy lakier, na swoich paznokciach i nic się z nim nie dzieje – mówi Maja Sablewska.

    Gospodyni programu „Sablewskiej sposób na modę” podkreśla, że praca nad kolekcją LoVe trwała ponad rok. Sablewska była zdeterminowana do stworzenia linii, która całkowicie spełniałaby jej oczekiwania, dlatego nie obawiała się twardo obstawać przy swoich pomysłach. Uważa bowiem, że tworzone przez nią dzieło może odnieść sukces tylko, gdy jest absolutnie do niego przekonana. Nie ukrywa też, że odrzuciła pierwotny efekt finalny swojej pracy.

    – Wszystko wywróciłam do góry nogami i jeszcze 4 miesiące temu tworzyliśmy kompletnie coś nowego. Wtedy moimi inspiracjami co do kolorów był dżins, czyli tkaniny – torba, kurtka, aksamit. To było zupełnie coś innego niż to, z czym oni na co dzień pracowali mówi Maja Sablewska.

    Niemal w tym samym czasie co kolekcja Mai Sablewskiej na polskim rynku pojawiła się linia lakierów do paznokci zaprojektowanych przez Edytę Górniak dla marki Chiodo pro. Zdaniem wokalistki nie był to przypadek gwiazda podkreśliła w jednym z wywiadów, że była menadżerka zawsze kopiowała jej pomysły. Sablewska nie chce jednak odnosić się do słów dawnej pracodawczyni.

    – Nie mam ochoty reagować na prowokację i agresję innych osób, nie mam na to czasu – mówi Maja Sablewska.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Gwiazdy

    Farmacja

    Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

    Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

    Konsument

    Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

    Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

    Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć