Newsy

Małgorzata Ostrowska wzięła udział w sesji do biznesowego kalendarza

2013-12-13  |  07:40

W kalendarzu Businesswoman&Life 2014 pojawi się Małgorzata Ostrowska. Wokalistka przyznaje jednak, że z biznesem ma niewiele wspólnego i występuje tam wyłącznie w szczytnym celu, w charakterze artystki.

Ostrowska wystąpiła na zdjęciu w parze z  Agnieszką Czarnecką-Wiącek, właścicielką warszawskiej Galerii Czarne. Jak mówi piosenkarka, panie bardzo dobrze się dogadywały.

– Sesja odbywała się w dość wesołej atmosferze. Mam wrażenie, że fajne zdjęcia wyszły. Ja z biznesem mam bardzo niewiele wspólnego, nie mam głowy do biznesu. Występuję tam w charakterze artystki w duecie z kobietą zajmującą się biznesem, taki był zamysł – opowiada Ostrowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Według wokalistki, zdjęcia wyszły bardzo dobrze i ciężko było wybrać to jedyne, najlepsze do kalendarza. Przyznaje, że zorganizowanie takiej sesji było doskonałym pomysłem.

– Uznano być może, że ktoś ociepli wizerunek biznesu albo, wręcz przeciwnie, doda pikanterii wizerunkowi artysty – uważa wokalistka.

W kalendarzu oprócz Małgorzaty Ostrowskiej można zobaczyć m. in. Grażynę Wolszczak, Ilonę Felicjańską, Annę Korcz i Joannę Jabłczyńską. Cały dochód z jego sprzedaży zostanie przeznaczony na Fundację Ewy Błaszczyk Akogo oraz Klinikę Budzik. Licytacja kalendarzy odbędzie się 15 grudnia w warszawskim Teatrze Kamienica. Podczas finałowej gali zaśpiewa Ostrowska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.