Newsy

Marcelina Zawadzka o konkursie Miss Polonia 2014: zmieniły się osoby, które prowadzą biuro i teraz będzie lepiej

2014-06-06  |  07:30
Marcelina Zawadzka, Miss Polonia z 2011 r., jest przekonana, że najbliższe wybory najpiękniejszej Polki będą na wyższym poziomie, bo zmieniło się kierownictwo biura konkursu. Wcześniej dyrektor generalną imprezy była Małgorzata Herde, menadżerka takich gwiazd, jak Aleksandra Kwaśniewska, Edyta Herbuś, Karolina Malinowska. Współpraca została zerwana po oskarżeniach o oszustwa finansowe.

– Teraz jest naprawdę wysoki poziom, dużo fajnych dziewczyn. Zmieniły się trochę osoby, które prowadzą Biuro Miss Polonia. Znam tego szefa. Moim zdaniem będzie lepiej  – mówi o  finale Miss Polonia 2013/2014 Marcelina Zawadzka w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Funkcję dyrektora generalnego, po zwolnieniu ze tego stanowiska Małgorzaty Herde, pełni obecnie Michał Marciniak. Finał konkursu Miss zarówno 2013 r., jak i 2014 r.  odbędzie się 6 grudnia br. Wydarzenie promuje nie tylko Marcelina Zawadzka, lecz także Paulina Krupińska (Miss Polonia 2012) i Rozalia Mancewicz (Miss Polonia 2010). Panie wraz z finalistkami wyborów Miss pojawiły się niedawno na konferencji prasowej dotyczącej imprezy.  Zawadzka ma szansę zasiadać w jury konkursu.

Jest dużo fajnych dziewczyn. Mam takich pięć, które mi się bardzo podobają. Jednak jest bardzo szczupła, ma taki ogromny biust, a druga jest bardzo chudziutka, ale ma przepiękną buzię. Dobrze, że nie było tak wtedy, kiedy ja brałam udział, bo pewnie nie wygrałabym – mówi Marcelina Zawadzka.

Gwiazda ma nadzieję, że nowa Miss Polonia zrobi karierę. Ona sama po zdobyciu tytułu Miss Polonia w 2011 r. oraz dostaniu się do finału Miss Universe 2012 r., zaczęła pojawiać się na show-biznesowych imprezach. Ma za sobą sesje zdjęciowe m.in. w magazynach „Party Style” i „In Style”. Wzięła także udział w reklamie napoju Black u boku Mike'a Tysona. Prowadziła także program modowy „Projektanci na start” w telewizji FOX Life. Dziś mówi, że dzięki zdobyciu tytułów miss i popularności, może przełamywać stereotypy krążące o dziewczynach z konkursów piękności.

Staram się złamać ten stereotyp, rozmową i tym, że jestem normalna. Przełamuję dystans, choć z panami jest różnie. Mówią np.: „ty, tam, miska, półmiska. Jest śmiesznie czasami, ale staram się takich panów do pionu postawić – wyznaje Marcelina Zawadzka. 

Nie przejmuje się także komentarzami na swój temat, choć początkowo czytała je i przeżywała.

Czytałam, że mam sztuczną szczękę, pośladki zrobione, piersi zrobione. Moja siostra Karolka kiedyś mi powiedziała: „Marcel, zobacz, ile zaoszczędziłaś”. Bardzo szybko musiałam z tego wyrosnąć, bo straciłabym zdrowie – wspomina Marcelina Zawadzka.

Finał Miss Polonia 2013/2014 będzie emitowany w TVP2.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

raca w Newserii

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Moda

Seriale

Adam Fidusiewicz: Zagrałem w dwóch amerykańskich serialach. To zupełnie inny komfort pracy niż w Polsce

Aktor cieszy się ze współpracy z zagranicznymi twórcami filmowymi, bo jak podkreśla – w ten sposób poszerza swoje horyzonty, zdobywa nowe doświadczenia i patrzy na siebie oraz na swój zawód z nieco innej perspektywy. Przekonał się już m.in. że trzeba zainwestować w swój wygląd i ciężko pracować nad sylwetką. Wtedy zwiększają się szanse na zdobycie ciekawej roli. Aktor dumny jest m.in. z roli w amerykańskim serialu kryminalnym „FBI: International”.

Konsument

Konsumenci wyznaczają kierunki działania dla biznesu. Pod ich wpływem prawie 60 proc. firm zwiększyło ambicje swoich celów środowiskowych

Temat zrównoważonego rozwoju staje się kluczowy dla konsumentów i biznesu. – Prawie 90 proc. Polaków uważa, że ich wybory i jednostkowe działania mogą mieć pozytywny wpływ na rozwiązywanie globalnych problemów społecznych i środowiskowych, 57 proc. firm zwiększyło ambicje swoich celów środowiskowych – mówi Małgorzata Jarczyk-Zuber, odpowiedzialna za ESG i innowacje w ING Banku Śląskim. Rzeczywiście duże korporacje mają coraz bardziej ambitne cele ESG, ale takie inicjatywy powinny docierać szerzej, także do średniego i małego biznesu oraz samorządów. Do tego potrzebne są wymiana doświadczeń, współpraca i uczciwe podejście – podkreślali eksperci Okrągłych Stołów Klimatycznych zorganizowanych podczas Festiwalu Przyszłości Bomba Megabitowa. Co istotne, nie tylko wymogi konsumentów, ale też globalny kryzys może się stać wyzwalaczem pozytywnej zmiany w zakresie odpowiedzialnego biznesu.